Wie heeft DX8.0a al gebruikt? Wat zijn je bevindingen? Welke detonator 7.?? is het beste te gebruiken met dx8.0a? Ik wil undying spelen, maar deze wil dx8.
Ik draai hier al een tijdje met 8.0a en Det. 7.52.Op dinsdag 27 februari 2001 11:35 schreef Wreckerrm het volgende:
Wie heeft DX8.0a al gebruikt? Wat zijn je bevindingen? Welke detonator 7.?? is het beste te gebruiken met dx8.0a? Ik wil undying spelen, maar deze wil dx8.
Draait helemaal super eigenlijk.
ik gebruik Directx 8.0a in combinatie met de laatste officiele detonators: 6.50 dus. Heb er nog geen enkel probleem mee gehad.
Verwijderd
Ik heb directx8a gehad en ik vind dat het ZUIGT
. Want eerst deden alle spellen het nog op mijn voodoo2 kaartje en en daarna kon hij de kaart niet meer vinden. Maargoed ik heb nu een ander kaartje en toch maar directx 7
dat jij met je systeem geen geforce kaart koopt?
w00t
Verwijderd
Die heb ik ook. Maar heb nog nie vernanderd. Ik heb gisteren een Hercules Geforce 2 MX gekocht
Ik gebruikt DX8.0a met NV Det. 6.47 en de laatste AGP driver van Via, en het gaat als een speer
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
waar haal ik detonator 7.52, op nvidia.com staat 6.50???
MSI K7T266 pro2 | AMD Athlon XP 1700+ @1,47 GHz | 512 MB DDR | Maxtor 40 GB ATA 100 | Creative PCI 128 | Realtek 8139 10/100
Hier is-ie te downloaden: ftp://artemis.tweakers.net/pub/Drivers/nVidia/W9x-752.zip
Ik moet alleen wel zeggen dat 7.52 bij mij minder snel is dan 6.50 in 3Dmarks 2000 en Quake III. (scheelt een paar procentjes)
Ik moet alleen wel zeggen dat 7.52 bij mij minder snel is dan 6.50 in 3Dmarks 2000 en Quake III. (scheelt een paar procentjes)
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Pagina: 1