Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Profielpagina GoT: Scheiding Tech / Nontech posts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Kan er ooit misschien een optie komen dat je naast het totale aanposts van iemand op de GoT profielpagina van iemand, ook een onderverdeling komt in techposts en generalchat posts? Sommige users zitten op 10k+ posts maar dat zijn dan vnl. HK-topiques, oftewel dat stelt dan eigenlijk helemaal niet zo veel voor (HK is easyscoring).

Op de FP Profielpagina heb al een onderverdeling in reacties/forum/overigen. Dus zoiets lijkt me ook op het forum te kunnen tussen de techfora en de generalchat postcount.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 17:39 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op het moment dat iemand geen HK-XS heeft staan deze posts niet in de bij de user die jou posthistory bekijkt.

Met de search kom je trouwens ook een heel eind: Posts van Holoris in het tech-gedeelte
(1133 resultaten in alle sub-fora (op General Chat na))

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

En waar is het nuttig voor om naar de postcount van een user te kijken :?

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:48:
En waar is het nuttig voor om naar de postcount van een user te kijken :?
You tell me: waarom is de feature om de postcount van andere users te bekijken ooit geimplementeerd, vanwege welk nut precies?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 23:51 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:51:
[...]

You tell me: waarom is de feature om de postcount van andere users te bekijken ooit geimplementeerd, vanwege welk nut precies?
Die zat standaard in de forumsoftware...

En tsja, het nut van een postcount is dan nog wel enigszins te begrijpen, maar om dan ook nog eens een scheiding te gaan maken... Een heel groot aandeel van mijn posts is niet in tech gemaakt maar in de diverse crewfora. Wat maak je daar dan uit op?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:56:
[...]

Die zat standaard in de forumsoftware...

En tsja, het nut van een postcount is dan nog wel enigszins te begrijpen, maar om dan ook nog eens een scheiding te gaan maken... Een heel groot aandeel van mijn posts is niet in tech gemaakt maar in de diverse crewfora. Wat maak je daar dan uit op?
De personen die eventueel iets aan die data zouden kunnen hebben kunnen dat toch wel terugvinden in de admin :) En nog een stuk uitgebreider dan tech/nontech ook :)
Pagina: 1