Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inlog duur loggen (programma ?)

Pagina: 1
Acties:

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Hallo Tweakers,

Naar aanleiding van een nieuwspost op de homepage was ik aardig benieuwd hoelang ik dit zelf wel niet doe eigenlijk.. Is er een simpel programma oid wat jullie weten dat per dag bij houdt hoelang je voor de pc zit ? Als je inlogt, dat de timer weer start, en als je het inlogscherm ervoor gooit (nog wel aangemeld dus) de timer weer stopzet en het zo van dag tot dag kan laten zien ?

Alvast bedankt :).

Inventaris | WhatPulse

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 19:27
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar omdat ik altijd m'n pc aan laat staan moet ik iets van een instelling hebben dat zodra schermbeveiliging ingaat hij stopt tenzij hij na een paar seconden weer geactiveerd wordt. Ook moet het zo zijn dat als hij stopt door schermbeveiliging er 10 minuten afgetrokken wordt, omdat het zolang duurt om schermbeveiliging aan te laten gaan.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Inlogduur neem ik aan, het programma zelf hoeft niet duur te zijn? ;)

Zou je niet kunnen kijken naar anti-RSI programma's? Die houden bij hoelang je al aan het werk bent, melden het wanneer je pauze moet nemen etc. Lijkt me dat ze dan ook wel bepaalde statistieken kunnen weergeven.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 19:32
Ik geloof dat je met WorkRave (gratis anti-rsi) idd stats kan genereren.

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Ik heb het eropgezet, ben benieuwd of het werkt !!

Het houdt net als whatpulse je aanslagen, muis afstand e.d. bij :)

dank

Inventaris | WhatPulse