Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Titel niet meer zo op orde sinds nieuwe rechterpaneellayout?

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:01
kan het zijn dat de titels niet meer zo goed komen als ze wat te lang zijn door de nieuwe ordening van de rechterpaneellayout? Ik merkte zonet nog maar pas op dat de rechterkant precies wat veranderd is omdat Nieuws I/O ipv 4x1 nu 2x2 is geworden (of zeg ik nu onwaarheden?)

Enfin, ik weet niet hoe dit vroegah was, maar nu lijkt het me anders, niet noodzakelijk, maar wou het even onder de aandacht brengen...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kFseNNZ0nkcPoZeI2j6b6IZ8/thumb.png

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De titels hebben (iig met de huidige layout) altijd al de volle breedte mogen gebruiken van zowel de middelste als de rechter kolom. Anders zouden de titels ook wel erg kort worden, wil je ze op een regel houden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie eigenlijk ook niets dat vreemd of anders zou zijn?

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

geen bug voor zover ik kan zien

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.