Toon posts:

V&A Feedback aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via de Vraag & Aanbod een TV-kaartje overgenomen, de verkoop verliep vlot en contact via de mail was prettig. Hier heb ik dus een positieve feedback over geplaatst zodra het kaartje binnen was en ik hem aan het installeren was.

Na gebruik kwam ik er echter achter dat het kaartje niet werkt, en bood ik aan om het kaartje terug te sturen, waarbij ik dan de verzendskosten op me nam. De verkoper wat het hier niet mee eens en wou eerst weten of het niet aan mij lag.

Vervolgens heb ik het kaartje onder verschillende OS'en (Zowel 64- als 32-bit, en zowel Linux als Windows), met verschillende mediacenter apps en zowel met 2 als met 4gb geprobeerd. Echter het kaartje werkt nog steeds niet. Dit heb ik aan de verkoper gemeld en ik krijg nu geen respons meer. :(

Als gevolg hiervan wil ik graag de feedback aanpassen, maar ik kan niet vinden hoe ik dit zou moeten doen, heeft iemand een idee? Of moet ik hiervoor een mod contacteren die dit voor mij kan doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 16:07 . Reden: spelling etc. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:04

Emiel1984

Made in NL

Dat is het nadeel van een product kopen zonder garantie. Het is goedkoper en gaat meestal goed. De kaart zou onderweg kapot kunnen zijn gegaan bijvoorbeeld. Daar had de verkoper niks aan kunnen doen lijkt mij.

Of het aanpassen van de feedback mogelijk is weet ik niet, Maar wellicht is dat om niet achteraf alsnog de de verkoper de schuld te geven wanneer het product achteraf kapot gaat door eigen fout of slijtage.

[ Voor 18% gewijzigd door Emiel1984 op 28-03-2009 16:18 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou inderdaad wel eens kunnen zijn, echter is daar hier geen sprake van.
De verkoper heeft er bovendien zelf voor gekozen om het kaartje via brievenbuspost te versturen ipv gewone pakketpost.
Het gaat in principe ook niet om het feit dat het kaartje stuk is, maar om het feit dat de verkoper gewoon helemaal niet meer reageerde nadat ik uitgelegd heb dat alles al is geprobeerd.
Bovendien geeft de verkoper zelf aan (nadat ik met het probleem kwam) al ruim 4 maanden niet is gebruikt en niet van te voren is getest. Vandaar dat ik graag de feedback aanpas, omdat medetweakerts nu denken dat het allemaal wel koek en ei is met de verkoper.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Aanpassen kan niet, maar een PW admin kan wel de huidige beoordeling weggooien zodat je een nieuwe kunt plaatsen. Je zult dus even geduld moeten hebben totdat er een de tijd heeft om er naar te kijken, of kunt een mailtje naar pricewatch@tweakers.net sturen, zodat je direct alle noodzakelijke details kunt geven.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dirk schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:38:
Aanpassen kan niet, maar een PW admin kan wel de huidige beoordeling weggooien zodat je een nieuwe kunt plaatsen. Je zult dus even geduld moeten hebben totdat er een de tijd heeft om er naar te kijken, of kunt een mailtje naar pricewatch@tweakers.net sturen, zodat je direct alle noodzakelijke details kunt geven.
Bedankt voor het antwoord, dat lijkt mij de beste oplossing, ik zal een mailtje sturen :)