Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nu verstandiger,

Ergens aan de slag via een detacheerder of via een werving en selectie bureau ?

ik vraag me ook af wat de voordelen voor een werkgever zijn om een ict er te detacheren.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:05
Vraag je dat omdat je het echt niet weet of als Senior Account Manager at Reed Business Information :?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb eerst 3 maanden gedetacheerd gezeten en ben nu middels "werving en selectie" aan het werk. Voordeel van detachering is dat je makkelijk kan switchen mocht het bedrijf je niet aanstaan, voordeel van de wervingsmethode is dat je niet na 4 maanden plotseling elders geplaatst kan worden door je werkgever omdat het project afgelopen is.

Detachering is leuk als je niet precies weet welke richting of wat voor soort bedrijf je interessant vindt, anders kun je beter W&S.

[ Voor 16% gewijzigd door Sport_Life op 28-03-2009 15:13 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Werk zelf via detacheringsbedrijf, vind het niet slecht eigenlijk.
Krijg constant cursussen, niet alleen 's avonds maar ook tijdens werkuren.
Als er geen project is krijg je gewoon betaald, je bouwt anciënniteit op, winstdeling, standaard opslag, feestjes noem maar op.
Dat krijg je meestal niet via een selectie bureau lijkt me.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Ik parkeer dit topic even met een slotje om wat zaken kort te sluiten. Ten eerste is de topicstart wat mager en ten tweede is GoT bedoeld voor discussie en niet voor (bedrijfsmatige) enquetes.

Dit topic is gesloten.