Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis draait rondjes in UT3

Pagina: 1
Acties:

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-11 22:33
Vandaag UT3 van Bol.com binnen gekregen. Heb het spel geïnstalleerd, nog geen patch erop gezet.

M'n muis draait alle kanten op als ik een deathmatch map inkom, spelen is dus niet mogelijk :'( Meer mensen dit probleem wel eens gehad?

E8400
4 GB
P5K
Raptor 74 GB (Vista)
Spinpoint F1
Vista SP1 64 bit
Radeon 3870 X2

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ik zou beginnen met eventuele patches. Wie weet lossen die het probleem wel op. Sowieso zijn die dingen er niet voor niks.

Mocht je het probleem dan nog houden kan je natuurlijk even een andere muis proberen, dan weet je tenminste of het daaraan ligt.

en misschien kan je je sensitivity wel gewoon wat lager zetten..

btw: die specs in je TS zijn erg grappig, maar je mist het belangrijkste.. je muis ;)

[ Voor 72% gewijzigd door BasieP op 28-03-2009 13:15 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• partyondude
Ow ja hehehe.

Ik speel met een G9, die deze week voorzien is van de laatste setpoint software van Logitech. Heb de patch erop gezet en de muis draait nog steeds rondjes linksom :(

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
uninstall die logitech software eens ;) in mijn ervaring doen die meer kwaad dan goed.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
met hem ^^

wanneer je muis werkt zonder software: gewoon houden zo

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• partyondude
Erg vaag.

Setpoint eraf gegooid, geen resultaat. Andere muis eraan gehangen, zelfde verhaal :S

Ik heb dit spel wel eens als ISO op m'n pc gehad en gespeeld en toen werkte het wel goed. Nu koop je braaf het spel, doet die het niet meer 8)7

• partyondude
Niemand die de oplossing weet voor dit irritante probleem?

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

mokumouse

LOLstoel User

partyondude schreef op zondag 29 maart 2009 @ 23:01:
Niemand die de oplossing weet voor dit irritante probleem?
toevallig een gamepad/guitar hero guitar/ander input device aan je PC hangen?? ik heb dit ook in alle 3d shooters als mijn gitaar nog aangesloten zit ;) (mijn muis is een G5). Als je wat zoekt op GoT kom je wel wat vergelijkbare topics met dezelfde oplossing tegen

Blaat...

• partyondude
Ik heb al sinds jaar en dag een Logitech Extreme 3D Pro op m'n G15 aangesloten, de G9 zit uiteraard direct op de pc. Dit heeft nog nooit voor problemen gezorgd :S Ook niet toen ik UT3 als ISO speelde :S

• Saxum
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08-2024
Ja, dat had ik ook voor met UT GOTY Edition. Ik heb er eigenlijk niets aan gedaan :p misschien inderdaad eens proberen of je je muis kan gebruiken zonder software.

• partyondude
Al gedaan, geen resultaat :'(

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 12:01

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik zou je muis eens beter vasthouden!!!!

Zonder flauwekul, probeer het spel eens te reïnstalleren, dat lost vaak erg veel op!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:31

MsG

Forumzwerver

Toevallig een joystick er aan gehangen? Ik liep ook rondjes in Brothers in Arms en GTA IV, totdat ik mijn joystick afsloot.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:11

rCk

Of in de opties had ik iets verandert dat hij daar niet meer op reageerde (had ik op Lineage II toentertijd)

• partyondude
MsG schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:40:
Toevallig een joystick er aan gehangen? Ik liep ook rondjes in Brothers in Arms en GTA IV, totdat ik mijn joystick afsloot.
De joystick hangt er altijd aan, maar zal het eens proberen zonder, kijken of dat werkt :)

• partyondude
Echt, wat is dit toch een heldenforum! Zo goed als altijd zit er tussen de antwoorden die je hier krijgt de oplossing.

Het was blijkbaar de joystick, want het rondjes draaien is gestopt :)

Thanx!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had zoiets ook toen wij aan het lannen waren. Liep mijn char opeens tegen een muur aan terwijl ik rockets aan het laden was. Nooit echt uit kunnen vinden waardoor dat kwam. (waarschijnlijk dubbele IP ofzo)/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Pagina: 1