Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HTC touch diamond (vodafone branded, rom 1.97.x) Nu zit ik met het probleem dat dat ding trilt als ik een sms verstuur wat ik onwijs irritant vind. Ik kan het wel uitzetten maar dan trilt ie ook niet als ik een sms binnen krijg.

Ik heb het halve register al afgezocht met de phm registry editor en ook alle htc fora maar ik kan niet vinden hoe ik het uit moet zetten. een vriend van mij heeft de unbranded versie en die heeft dit probleem niet.

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:28

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb zelf in de custom ROM van mijn telefoon (HTC TyTNII) een kleine app zitten die dit kan veranderen. Het heet "Advanced Configuration Tool". Het is nu al bij versie 3.2. Het heeft blijkbaar ook nog .NET Compact Framework 3.5 Redistributable nodig om te draaien.

http://rs417.rapidshare.c...nfiguration_Tool_v3.2.cab << via die url zou je het programma moeten kunnen bemachtigen. De site van de maker van dit programmatje heeft helaas wat kuren, en daardoor kan je 'm daar niet vandaan halen. Dit is dus helaas ook niet de nieuwste versie, maar zal zeer zeker voldoen :)

succes ermee

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar die schakelt de hele verzend bevestinging uit. Ik wil wel het berichtje van "Je bericht is verzonden" maar niet het getril. Volgens mij had ik er met de ouwe 1.37 rom geen last van. Maar mischien moet ik jou rom eens proberen.