Toon posts:

[Flash] Movie verkleinen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een intro in Flash gekocht. Heb alles naar wens ingesteld, maar het probleem is dat de .swf steeds 4.8mb is, wat veel te veel is. Bij export heb ik de JPG quality al serieus naar beneden gezet maar dat verandert niets. Dan wat gezocht. Bij publish settings heb ik de kwaliteit op low gezet, dan publish als html, maar de .swf die hij dan aanmaakt is nog steeds 4.8mb en van goede kwaliteit. Hoe krijg ik dat nu naar 1 - 2mb +/-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 16:24

Dima_2005

T.net-verslaafde

Hangt af van wat er in je Flash zit, soms kunnen die 4-5 keer groter zijn als het echt een grote flash-application is...

Wat zit er allemaal in?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2 bitmaps, die heb ik al kleiner kunnen maken door hun eigen kwaliteit te verlagen. Momenteel 4.2mb ipv 4.8mb. Een soundclip, maar die is maar 50kb. Dan allemaal 'graphic shapes' en 'movie clip sprites'. Maar daarvan kan ik de kwaliteit niet aanpassen. Filmpje kan je hier bekijken : www.experienceoutdoor.be/test (duurt wel even voor te laden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 16:24

Dima_2005

T.net-verslaafde

Voor zo'n flash is 4MB volkomen normaal... En veel verkleinen valt er niet te doen, aangezien het echt een FULL-site is....

Trouwens: mooi gemaakt!

[ Voor 9% gewijzigd door Dima_2005 op 28-03-2009 15:27 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niets zelf gemaakt, buiten de tekst, is gekocht ;) Heb zelf niet echt zoveel verstand van Flash. Heb de preloader werkende gekregen, dus de gebruiker moet niet meer een tijdje naar een zwart scherm kijken, ik ga het zo laten. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suggestie, je zegt bitmaps, zijn dat bmp's? kun je die niet beter omzetten naar png of jpg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Toevallig ook een boel fonts ge-embed? is ook niet echt bevorderlijk voor je filesize...

btw. de demo is offline

Raar... Is zo gek nog niet

Pagina: 1