Toon posts:

DV / MIG videowave.. 45gb ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb

pIII700
256mb
45gb
20gb
30gb

windows2000
canon mv20 digicam
mgi video wave

en als ik de film opneem gaat alles prima (tot ongeveer 10 minuten )

en als ik de hele film wil doen dan krijg ik dat ik teweinig BRONNEN HEB..

maar ik heb

256mb
45gb over
en.... uhm.. ja het moet werken ????

wat doe ik fout en waarom werkt het niet
firewire...

ik wil gewoon 60 minuten opnemen..

als ik die hele film in 3 keer doe doet ie het wel ??? op de zelfde hardware.

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is een beperking van 2 of 4 Gb op de lengte van een AVI bestand. Dat komt redelijk overeen met de door jou genoemde tijdsduur (bij 200 Mb per minuut als DV).
Volgens mij was die beperking er niet als je een NTFS filesysteem gebruikt. Dat zou ook bij jou moeten kunnen (Win 2000).

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt !!! dan weet ik in iedergeval wat er mis was en dat niet me cam kapot is of zo..

maar hoe kan ik dan nog steeds alles tegelijk opnemen ? met een ander programma of wat dan ook ? en hoe doen anderen het dan een hele film opnemen ?????

zonder ntfs want dat hoeft van mij nie zo zeer....

marc

welke programmas kunnen dat wel ?

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik me goed herinner kan Adobe Premiere dat door losse files op te slaan die kleiner zijn dan 2 GB en die 'on-the-fly' als 1 file te benaderen. Meer een truukje dus dan 1 grote AVI file van 10 of 20 GB.
Ik meen me ook te herinneren dat in VirtualDub soortgelijke functionaliteit zit (dan heet het een frameserver). VirtualDub is overigens gratis itt Adobe Premiere.

Succes !

Verwijderd

Topicstarter
uhm,,, maar het probleem met adboe bij mij is dat hij dan niet geluid opneemt dan vergeet hij dat of zo en die instelling ken ik nie vinden maar film neemt hij wel op...

en die virtiual dub of zo iets.. ken i kwel ergens van van dvd volgens mij maar die wil mijn dv cam nie opnemen aangezien dat nie te vinden is of zo..

mm moeilijk... maar ik weet nu dus wel wat het probleem is

marc