[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
De reden waarom de titels van nieuwsberichten niet klikbaar zijn is omdat het gaat om onderwerpen die zijn goedgekeurd maar waar nog niet per sé een bericht voor is getypt. Berichten die wel zijn getypt, zijn nog niet final en kunnen dus nog veranderd worden voordat ze live gaan.Custom frontpage-indeling
Met deze feature kun je de middelste en rechter kolom aanpassen op de frontpage van Tweakers.net, het is te vinden in My Tnet > Instellingen > Layout settings. Je kunt items van de ene kolom naar de andere verplaatsen door ze te slepen en ook de volgorde is in te stellen door de items naar boven of onderen te verplaatsen. Met de drop-down menu's kun je bepalen of de feature wordt getoond (0 of 1) of hoeveel items er worden getoond. Zo kun je bijvoorbeeld het aantal nieuws headlines instellen van 0 tot en met 50.
Nieuwsqueue-ticker
De nieuwsqueue-ticker laat een overzicht zien van titels van nieuwsberichten die kandidaat zijn om geplaatst te worden. De feature is te vinden onder My Tnet > Instellingen > Layout settings bij de custom frontpage als 'Upcoming News'.
[ Voor 4% gewijzigd door NitroX infinity op 28-03-2009 09:50 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
@Nitrox infinity: Volgens mij hebben ze die optie eruit gehaald, want ik had de ticker inderdaad aangezet in dat menu, maar nu kan ik die optie niet meer terug vinden.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Onderaan staan 3 knopjes, met de linker kan je aanzetten wat je wil zien.player-x schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 07:53:
De huidige Nieuwsqueue-ticker is bijna nutteloos en op de verkeerde plaats imho, Je kan namelijk alleen bij meuk de bron aan klikken waar om niet bij nieuws ?
En waarom word het midden in beeld geplaatst ipv ergens aan de zijkant bijvoorbeeld aan de linker kant
(zie voorbeeld)
[afbeelding]
PS is er een manier hoe ik de ticker in ieder geval in de huidige form kan uitschakelen ?
Want nu is hij eigenlijk behoorlijk iritant
Verder kan je de rubrieken slepen
(ervanuitgaande dat dit niet alleen over upcoming nieuws gaat
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 28-03-2009 10:01 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wil je gewoon het nieuws in de tracker hebben?player-x schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:47:
Of ik ben steeke blind of ik heb die opties gewoon niet :~(
[afbeelding]
Dan moet je op het bolletje helemaal linksonder de tracker klikken
(Die met 2 vertikale streepjes en 2 bolletjes zeg maar
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 28-03-2009 10:50 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Volgens mij ben ik erachter. Ik denk dat je dan ook nog 'Custom frontpage-indeling' moet kopen.player-x schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:47:
[afbeelding]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Waarom kara punten verspillen, vind de huidige setup prima alleen de tracker is xxxxJaap-Jan schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:58:
Volgens mij ben ik erachter. Ik denk dat je dan ook nog 'Custom frontpage-indeling' moet kopen.
Je moet in de karmastore 'Custom Frontpage' aanschaffen en dan in de layout settings een vinkje zetten voor 'Persoonlijke frontpagesamenstelling gebruiken'. Dan krijg je meer opties;player-x schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:47:
[afbeelding]
thumbnail
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Beetje raar imho dat je meer karma moet spenderen om een miskoop weg te krijgenNitroX infinity schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:35:Je moet in de karmastore 'Custom Frontpage' aanschaffen en dan in de layout settings een vinkje zetten voor 'Persoonlijke frontpagesamenstelling gebruiken'. Dan krijg je meer opties;
Nee, hij wil de upcoming nieuws & meuk in de tracker hebben. Dat kan niet, ook niet met de Custom Frontpage instellingen... Daarmee kun je hem alleen naar rechts verhuizen.anandus schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:49:
[...]
Wil je gewoon het nieuws in de tracker hebben?
Dan moet je op het bolletje helemaal linksonder de tracker klikken
(Die met 2 vertikale streepjes en 2 bolletjes zeg maar)
Het is alleen een beetje maf dat je het wel aan kunt zetten maar niet meer uit kunt zetten.NitroX infinity schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:58:
Het aan of uit kunnen zetten van een feature is wat mij betreft toch iets wat onder de noemer 'custom' valt en dus goed staat bij de feature 'Custom frontpage'.
[ Voor 3% gewijzigd door Xander op 28-03-2009 13:08 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Niet maf, gewoon downright stupidXander schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:07:
Het is alleen een beetje maf dat je het wel aan kunt zetten maar niet meer uit kunt zetten.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Maar het is gewoon stom dat de ene feature alleen mogelijk is met een andere feature, we verkopen toch ook geen mogelijkheid tot het maken van een blogposting los van de tweakblogs?
Anyways, het staat op devtrack, verdere discussies kunnen daar plaatsvinden
De redenatie die mij (mede door jou vziw) voor de voeten werd gegooid was dat je het expliciet aanzette in de karmastore, dus dat het raar zou zijn dat je het dan weer uit wilde kunnen zettenmoto-moi schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:55:
Maar het is gewoon stom dat de ene feature alleen mogelijk is met een andere feature
Dit topic is gesloten.
![]()