Sinds een paar weken heb ik dus een instap imac 24 inch 2,6 ghz. Na overgestapt te zijn van windows heb ik aardig kunnen wennen aan de Mac al.
Nu was het dus tijd om me foto's over te zetten naar iphoto voor bewerking.
Ok alles goed ingeladen en bewerkt. Tijd voor een full screen diashow.
Dit geeft echter serieuze problemen. Met een foto of 30 doet hij het nog wel. Ga ik naar de 70 foto;s krijg ik zwart beeld en doet de imac niks meer. Alleen alt cmd esc werkt dan nog.
Gister kwam er dus een update uit wat dit moest fixen, maar hij doet nog steeds niks. In Aperture doet hij het wel gewoon, maar in iphoto ziet het er net wat leuker uit. In aperture komt er ook een wazige streep bij elke foto door het beeld die soort van verblurt.
Iemand ideetje over iphoto? Schijnt nogal bekent probleem te zijn.
Bedankt
Nu was het dus tijd om me foto's over te zetten naar iphoto voor bewerking.
Ok alles goed ingeladen en bewerkt. Tijd voor een full screen diashow.
Dit geeft echter serieuze problemen. Met een foto of 30 doet hij het nog wel. Ga ik naar de 70 foto;s krijg ik zwart beeld en doet de imac niks meer. Alleen alt cmd esc werkt dan nog.
Gister kwam er dus een update uit wat dit moest fixen, maar hij doet nog steeds niks. In Aperture doet hij het wel gewoon, maar in iphoto ziet het er net wat leuker uit. In aperture komt er ook een wazige streep bij elke foto door het beeld die soort van verblurt.
Iemand ideetje over iphoto? Schijnt nogal bekent probleem te zijn.
Bedankt