• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
hoi

weet iemand hier hoe je 64-bit versie van vista Home Basic kan bestellen bij microsoft, want bij mij gaat het steeds fout.
ik ga naar de microsoft site zoek op 64-bit, klik op de bovenste, ga naar beneden, kies nederlands en klik op ok, kies nederland en klik op nu bestellen, vul mijn windowscode in en schrijf de letters over uit het plaatje, klik op doorgaan, dan gaat ie laden en zegt: er zijn deze fouten opgetreden: Bestel alternatieve media van Windows Vista Service Pack 1
kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
voordat iemand het gaat vragen ja ik heb een legale versie.

Jelte

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:22

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hoe bedoel je met bestellen?

Je zeg dat je Vista heb, bedoel je niet upgraden??

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10-2025
Of een veel betere vraag... kan je dit niet beter even vragen aan Microsoft Nederland? (Wat de precieze reden ook moge zijn, upgrade of geen upgrade).

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:48

buggienuk

lekker buggie

Hoewel dit eigenlijk beter in je oude topic past.. al geprobeerd om de helpdesk van Microsoft te bereiken? Die kunnen je vast stukken beter helpen dan GoTters.

edit: niet vergeten, refreshen voor posten

[ Voor 15% gewijzigd door buggienuk op 27-03-2009 23:44 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
De Home Basic licentie die je hebt, is dat een oem of een retail? Als 't oem is moet je waarschijnlijk bij je leverancier zijn ipv rechtstreeks bij ms.

• RichardZijlstra
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-12-2025
Gewoon downloaden toch ik heb nu 5 verschillende vista versies van x32 tot x64. Kan updaten heb ook sp2 voor vista geinstalleerd en nog steeds werkt hij prima..

Gr Richard

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb voor wat HP XW4600 workstations op werk gewoon een recovery dvd van HP besteld (kostenloos) met daarop Vista64 bit. Daar zit geen code voor omdat de dvd alleen werk op HP XW4*00-serie workstations (ofzo). Misschien dat jouw computerleverancier ook iets dergelijks geregeld heeft?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1