Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

12 Inch printerpapier. Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Ik wil 12 inch printerpapier hebben maar dat is hier dus vreselijk moeilijk te vinden en in de VS bestellen en laten opsturen is een beetje onvoordelig lijkt me. In de tijd van de matrixprinters met kettingformulieren was alles 11 en 12 inch. Ik liep toen later ooit eens tegen A4 fanfold aan. Van Speedo meen ik. Dat was toen juist heel bijzonder. Heb dat nog liggen geloof ik. Net als wat oud 11 en 12 inch papier wat dus van die pinfeed stroken heeft die je er af moet scheuren. Maar dat zoek ik dus niet.

Ik wil gewoon een pak van 500 losse vellen kunnen kopen en ook niet gelijk een pallet vol.

Wie weet waar ik dat hier kan vinden? En dan bij voorkeur in de regio Amsterdam/Waterland.

8)

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Zie dit topic:
http://www.toytowngermany.com/lofi/index.php/t124154.html

Hier hebben ze 24 en 36 inch papier:
http://printerpapier.cent...-36-inch-914-mm-x-45-7-m/
Stuur ze een mailtje of ze geen 12" ook hebben.

Maar waarschijnlijk kan iedere hobby/papierwinkel of drukker deze bestellen, of zelfs op stock hebben.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Daar in Duitsland gaat het alleen over 11" papier en het uit Duitsland halen is ook niet direct een eerste keus.

Dat papier bij Central Point is 24 en 36 inch breed op rollen. Iets heel anders toch wel. Ik zie er niets over losse vellen in Amerikaanse formaten.

8)

Verwijderd

Je wilt PRINTERpapier hebben. Printerpapier werkt met standaardformaten.

Lees:

Wikipedia: Paper size

En zoek vervolgens in NL op de NAAM van het betreffende formaat ipv de specifieke afmetingen. Dat geeft je vast meer succes!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 21:18 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Als idee niet slecht, alleen komt 12 inch lang papier in dat Wikipedia artikel helemaal niet voor. Het lijkt wel of het een maat is die misschien alleen door matrixprinters gebruikt werd/wordt en gelijk met het verdwijnen daarvan bij de meeste toepassingen ook verdwenen is.

Ik zag dat het bij Spedo (niet Speedo) nog wel genoemd wordt bij hun assortiment kettingformulieren. Ik heb ze eergisteren een mailtje gestuurd met de vraag of ze het ook in losse vellen hebben. Tot op heden nog geen reactie.

8)