toch wel interessant onderwerp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:23
Adjes,

ik zag dit topic voorbijkomen welke direct weer werd gesloten. Op zich, gezien het beleid, niets mis mee, maar wellicht is het een optie een soortgelijk topic te openen waarin men namen voor applicaties met elkaar kunnen delen. Het is in de praktijk vaak lastig een goede, pakkende en originele naam te verzinnen.

mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Denk dat zoiets misschien wel in het wat vrijere huiskamer (HK) zou passen, maar dan moet erop gelet worden of het niet alleen maar een opsomtopic wordt. Maar jij hebt daar sowieso nog geen toegang toe*. In andere subfora past het niet zo goed waarschijnlijk.

*: Forum FAQ #hkvoorwaarden

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 01:19

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat je zou kunnen doen, is je verzoek voorleggen bij een van de crewleden van de devschuur. Bij voorbeeld bij de Admin Devschuur NMe en vragen of een dergelijk topic zou passen in de devschuur en onder welke voorwaarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo op zich zou het wel leuk kunnen zijn, maar voordat ik "ja" zeg wil ik dat eerst even overleggen. Puur strikt gezien heeft het natuurlijk niets met programmeren te maken. ;) Ik kom hier nog wel even op terug.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We hebben het even doorgesproken maar we zien hier eigenlijk niks in binnen de Devschuur. Misschien dat het een leuk HK-topic zou zijn, maar daar heb ik dan weer niks over te zeggen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.