Toon posts:

F1 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een duron 700 met een nvidia tnt2 32M video kaart. Echter F1 2000 is nog steeds traag (schokkende beelden tijdens race.)
Ik heb nu 64 mb interngeheugen met WinME als OS.
Hoe krijg ik dit spel sneller. ik heb de meeste details al uitgezet in het spel.
Is het plaatsen van 128mx extra een oplossing

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmm mobo drivers installeren, videodrivers installeren, ander OS proberen en wat precieser met je omschrijving zijn. Natuurlijk wilt extra geheugen en/of een andere videokaart ook wel helpen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Demo
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Zou goed kunnen ja... Bij Q3 (ander soort spel, maar toch) hielp het bij mij ook om van 64 naar 128 MB te gaan...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:27
Volgens mij zuigt dat spel gewoon, op mijn PC:
PentiumIII 800MHz
256MB RAM
NVidia Riva TNT2 32MB AGP
3dfx Voodoo3-2000 16MB PCI
Met geen van deze videokaarten krijg ik het spel normaal werkend (niet onder Windows98Se en Windows2000) en dat op een resolutie van 640x480. Ik heb nu GP3 incl. patches voor het seizoen 2000 (incl. de tracks) en dat spel loopt wel normaal (1024x768)!

• Demo

Demo

Trouwns, gezien de prijzen op dit moment zou ik er sowieso 128 meg extra in gooien als ik jou was... als je het geld ervoor hebt natuurlijk (ik heb dat nl niet:'()

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 11:19 schreef Demoniac het volgende:
Trouwns, gezien de prijzen op dit moment zou ik er sowieso 128 meg extra in gooien als ik jou was... als je het geld ervoor hebt natuurlijk (ik heb dat nl niet:'()
ik had laatst 4 blokkies besteld.. 400,-
lekker cheap ass >:)

Verwijderd

Het scheelt ook enorm als je tijdens het spelen van dergelijke spellen alle progs in je system tray uitgooit. Zo had ik destijds Colin McRae2 aangeschaft en dat liep ook niet vloeiend - haperingen elke 2 seconden.

Mijn config destijds: P3 500, 128MB en n GeForce 1 DDR Pro. Troep als McAfee, MSN, ICQ, Blaster Control e.d. uitgegooid en het liep als een trein.

Probeer dat eerst eens voordat je onderdelen er bij gaat kopen.

Ook raad ik iedereen aan om voor het echte werk (Office, Photoshop, Paintshop, etc.) dit op Win2000 te draaien en 98SE zo kaal mogelijk te installeren zodat je spellen het gewoon lekker doen.

Verwijderd

Topicstarter
Wat wordt bedoelt met mobo drivers

• Demo

Demo

Op dinsdag 27 februari 2001 11:21 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

ik had laatst 4 blokkies besteld.. 400,-
lekker cheap ass >:)
Toen ik in september '99 mijn PCtje ging bouwen moest ik nog Fl 205,- neerleggen voor 64 MB:'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het laatst op een Comopaq Armade gespeeld met 192mb intern en 8mb video onder 95. Draaide toen wel redelijk

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 11:28 schreef Kangaroo2000 het volgende:
Drivers voor je moederbord.

• Demo

Demo

Op dinsdag 27 februari 2001 11:28 schreef Kangaroo2000 het volgende:
Aangezien je een duron hebt zal je mobo wel een met VIA KT133(a) chipset zijn... voor deze mobo's is het erg belangrijk dat je een btje recente 4in1 drivers hebt, versie 4.28 ofzo geloof ik dat de nieuwste is:?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onderstaand mainboard van Biostar.

M7VKA VIA
KT133/686A Micro ATX - 2 1 1 - 3 - 200MHz, AC97 Audio CODEC, AGP4X, 4-Layer,

Waarkan ik drivers vinden voor deze chipset. In ieder geval niet op de site van biostar

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:27

• Demo

Demo

www.tweakers.net:)
staat onderaan een dinges genaamd UpdateTracker ofzoiets, daar staat wel ergens die drivers...

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Deze www.tweakers.net/meuktracker/502 moet je hebben. Ik denk dat je het verschil wel merkt!

Laat het ook even weten.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
duidelijk geheugen kwestie

ik had 64 mb in mijn athlon die niks liep een beetje soepel ik was helemaal blij dat ik een nieuw systeem had en eindelijk spellen kon spelen, ik had er nog maar een stripje geheugen bij gezet, dat helpt echt wel!!!!!

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu alleen nieuwe chipset drivers geinstalleerd en nu draait het zelfs al sneller. tevens RivaTuner geinstalleerd en kaart op max speed zetten
Pagina: 1