Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(BIOS) herkent geen toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb last van een zeer vervelend probleempje: mijn computer herkent geen toestenbord meer. Ik krijg elke keer als ik de computer opstart nog voordat windows begint te laden de melding keyboard not found. Press F1 to continue (gaat n beetje lastig, maar gelukkig gaat ie ook vanzelf door). Deze melding krijg ik zowel met een usb en een ouderwets (geen idee meer hoe dat heette) keyboard. Iemand enig idee wat er mis kan zijn, of nog belangrijker wat ik er tegen kan doen?

Voorheen deed het keyboard het overigens wel goed.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Welk moederbord?
Cmos resetten?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
ehm wat is cmos?:?
Moederbord: Asus A8V-X

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
ff in de handleiding van het moederbord kijken hoe je de bios moet resetten. (vaak ff een jumpertje omzetten en het batterijtje eruit halen). Als dat niet werkt misschien een update van je bios.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er geen negatieve gevolgen als ik de bios reset?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens in de handleiding iets gevonden over het resetten met de rtc ram. Is dit wat je bedoeld? dit was het enige wat ik voer de cmos kon vinden

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt!! jumper omgezet zoals in de handleiding stond en nu doet ie het weer:D Tx
Modbreak:Mooi :)

Nog mooier zou zijn om volgende keer de edit-knop te gebruiken om zo niet drie keer binnen een uur onnodig achter elkaar te posten :o

[ Voor 48% gewijzigd door dion_b op 28-03-2009 14:33 ]

Pagina: 1