Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09 20:58
Ik zit met een probleem: Mijn TomTom start niet meer op. Hij bleef in eerste instantie hangen bij het logo: Afbeeldingslocatie: http://www.tomtom.com/lib/img/cs/2352_04.jpg
Nadat ik de stappen op tomtom.com heb doorlopen.. Kwam hij al wel verder dan het opstart scherm, maar nu krijg ik een wit scherm met een blauwe balk onderin. Dingen die ik al gedaan heb:

- De stappen op tomtom.com doorgelopen (3x)
- Gezocht naar andere oplossingen met google, maar er wordt telkens door verwezen naar tomtom.com
- Contact opgenomen met tomtom, hun zeiden dat ik hem moest formateren.. en dan opnieuw de stappen op tomtom.com moest uitvoeren. Geen resultaat na 2x proberen.
- Ik heb geprobeerd via TomTom Home hem te herstellen, maar er kwam te staan dat dit apparaat het niet ondersteund..

Iemand enig idee? :'(

Bij voorbaat dank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
"Herstellen" is het terugzetten van een backup; die moet je dan wel hebben. Niet dat het uitmaakt; als je na een format geen nieuwe software kunt installeren is het apparaat serieus defect.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein