Toon posts:

Dvd speler reageert niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mn ouders zijn net een paar uur weg voor een weekendje weg, ik denk: jeuh, dat wordt dus lekker een weekendje The Unit kijken, maar natuurlijk gaat op dit moment de dvd speler tegensputteren. Vanochtend deed ie het gewoon, maar nu opeens niet. De Dvd speler is van Philips, HTS6510. Ik kan hem gewoon aanzetten en de dvd er in stoppen, maar hij reageert niet op de afstandsbediening. Alleen op de knopjes, Tuner, Play en TV reageert hij. Dit is natuurlijk vet irritant want zo kan ik niet de aflevering kiezen die ik wil zien en geen subtitles instellen. Weet iemand wat ik er aan kan doen? De stekkers enz zitten goed, en aan de batterijen ligt het ook niet..

• Sjoerdb.
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 04:01
Is het niet een soort van universele afstandsbediening, en moet je dan niet eerst op DVD drukken zodat hij de dvd-speler bedient?

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:18
Mijn ouders hebben een 5.1 setje van Philips, en daarmee hebben ze dat probleem ook gehad. De eerste keer was het verholpen door de stekker er uit te halen en er een minuut later er weer in te doen.

:X De tweede keer moest de afstandsbediening vervangen worden, en de derde keer reageerde het apparaat nergens meer op en moest het loopwerk vervangen worden :S , apparaat is nu 2 jaar oud, en is een vervanger voor een andere set die dezelfde problemen had voor hij er met een hoop gekraak mee ophield. De volgende is zeker geen Philips :X

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.