Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotmail inlog problemen

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
Ik ben sinds 2 weken al bezig om mijn hotmail accounts terug te krijgen. Van de 1 op de andere dag waren mijn wachtwoorden niet meer correct. Heb toen een wachtwoord change naar mijn andere email adres laten sturen en het wachtwoord verandert. Maar zelfs met dat nieuwe wachtwoord kan ik niet inloggen. Ik loop vandaag al weer een tijdje te googlen maar met geen resultaten.

Zou prettig zijn als jullie mij konden helpen.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als jij zeker weet dat je het juiste wachtwoord gebruikt, wat verwacht je dan dat wij voor je kunnen doen? Waarom neem je niet contact op met Hotmail/Livemail zelf?

Rail Away!

• QSYS
dat is het hem juist ik kan nergens een contact adres van hun vinden. Anders had ik dat al lang gedaan. :(

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hotmail -> Help Central -> Why can't I sign in (Deze pagina lezen, want misschien heb je nog iets over het hoofd gezien) -> Get more help -> Get support :? (zo moeilijk is dat toch niet?)

[ Voor 9% gewijzigd door Mad Marty op 27-03-2009 13:57 ]

Rail Away!

• QSYS
dank je.. kreeg het maar niet gevonden.. zal wel een bril op gehad hebben :D

Nu maar weer ff afwachten.

Verwijderd

Weet je zeker dat je geen typfouten maakt in het e-mail adres?
Die fout heb ik weleens gemaakt.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:04
capslock? 8)7

• QSYS
nee typfouten waren het niet. was van het ene op het andere moment dat het allemaal niet meer lukte. Eerst 1 adres en toen na 1,5 week de andere. Is wel lastig zo allemaal.

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11 20:34
al antwoord ontvangen want hier heb ik PRECIES hetzelfde! alsof de database opeens verrot is!
resetten van je password lukt WEL maar het opnieuw aanmelden blijft ie roepen dat mijn wachtwoord niet correct is. jaja na 10x instellen met een simpel wachtwoord is het welletjes ... er is iets mis met de MSN database :\

ps: een test account opnieuw aanmaken werkt dus wel .. ik kan dan prima inloggen en alles is in orde.

[ Voor 14% gewijzigd door freedzed6 op 07-04-2009 01:15 ]

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
freedzed6 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 01:14:
al antwoord ontvangen want hier heb ik PRECIES hetzelfde! alsof de database opeens verrot is!
resetten van je password lukt WEL maar het opnieuw aanmelden blijft ie roepen dat mijn wachtwoord niet correct is. jaja na 10x instellen met een simpel wachtwoord is het welletjes ... er is iets mis met de MSN database :\

ps: een test account opnieuw aanmaken werkt dus wel .. ik kan dan prima inloggen en alles is in orde.
is de kans niet groter dat je gewoon een simpele vraag hebt voor 't resetten van je wachtwoord? staat hotmail/live nogal om bekend... vrienden kunnen dat wel is doen als leuk grapje ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
teh_twisted schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 01:45:
[...]

is de kans niet groter dat je gewoon een simpele vraag hebt voor 't resetten van je wachtwoord? staat hotmail/live nogal om bekend... vrienden kunnen dat wel is doen als leuk grapje ;)
daar dacht ik ook aan, ben je niet gewoon 'gehacked' om het zo maar te noemen. Ofwel te makkelijk wachtwoord/makkelijke vraag? of mss wel het antwoord als vraag? Ik had gezegd, vraag es rond ;) met iemand ruzie gemaakt die zo kinderachtig is om dit te doen?

En wil je het terug hebben, moet je denk ik nog steeds bij ms zijn.. want wij kunnen niet heel veel voor je doen denk ik..

• freedzed6
nee dit is niet het geval. Mijn vraag is overigens nogal moeilijk te raden omdat mijn woonplaats en postcode helemaal niet overeen komen met waar ik echt woon ;)

Ik kan hem dus wel resetten via de msn reset password link maar hierna dus niet inloggen! zelfs niet binnen 1 seconden.

ps: Ik heb zelfs een Ghost Image over mij HD heen gehaald en alles gecontrolleerd. Hierna een 2x PC gepakt die ook niet veel soeps uithaalde . Zelfs vanaf mijn werk kan ik de boel resetten maar inloggen met een nieuw ingesteld password HOOO maar 8)7. Er is echte iets mis na 27 maart.

[ Voor 33% gewijzigd door freedzed6 op 08-04-2009 10:46 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 23:25

Bever!

3

heb precies hetzelfde gezeik sinds afgelopen vrijdag, reeds een mailje gestuurd naar support maar daar nog niks van gehoord na hun standaard reply met geef je gegevens enz. :|

• freedzed6
BIZAR! sinds vandaag werkt het opeens weer! Ik heb dus +- 12 dagen moeten wachten. haha ik heb dus 41 mails! Er was dus echt iets mis want het resetten werkt nu wel. Bever! nog even volhouden!

Ik heb iig een mail gestuurd naar dus de Live gasten die dan dit terug sturen:

"Your e-mail has been forwarded to us at Windows Live Hotmail Customer Support. My name is Ryan and I understand how inconvenient this may have caused you and I recognize the importance of this issue.
"

Hierna is het afwachten!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zojuist wilde ik inloggen op mijn account, dus ik naar http://login.live.com tik mijn wachtwoord in. Komt er een melding te staan dat ik geen Postvak In heb :S Dit terwijl ik gisteren zonder moeite mijn emails nog heb kunnen doornemen. Geen idee of dit ook is wat jullie probleem is met hotmail op het moment. Maar enfin, ik snap er niks van hoe het van de een op de andere dag zo maar vertikt mij toegang te geven tot mijn eigen postvak in van mijn account.

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a198/_Finalzelda_/hotmail.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 10-04-2009 07:32 ]

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:57
Dat probleem had ik vanochtend ook al.......

Als jullie via msn aanmelden en dan zo naar Postvak IN gaan, hebben jullie dan nog problemen met inloggen op en/of Postvank In?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51
Had ik vanochtend ook, was wel even schrikken :P Maar nu doet ie het hier weer.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 15:24
pjew, ik had het ook vanochtend.... nu doet hij het weer gelukkig.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 23:25

Bever!

3

Heb mijn acount weer terug, was gekraakt op eens of andere manier. Ebay account ook gelijk gebruikt om ads op te zetten. gelukkig was die al snel geblokt door hun...

Nooit gedacht dat het mij zou overkomen, en apart dat ze zomaar mijn password hebben geraden...

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Serieus, mijn beide broertjes en mijn moeder konden ook niet meer inloggen. Na veel contact met de helpdesk heeft mijn moeder haar account terug. Mijn ene broertje kon ineens weer inloggen zonder hulp en mijn andere broertje kan niet inloggen en krijgt hem waarschijnlijk ook niet meer terug want hij weet niet genoeg gegevens volgens de helpdesk.

Gelukkig is het mij nog niet overkomen, heb wel meteen even een nieuwe geheime vraag en antwoord gemaakt en alternatief e-mailadres erin gedaan voor het geval dat.
Hotmail -> Help Central -> Why can't I sign in (Deze pagina lezen, want misschien heb je nog iets over het hoofd gezien) -> Get more help -> Get support (zo moeilijk is dat toch niet?)
Vind het nogal, kon het ook niet makkelijk vinden zeker meerdere malen moeten klikken proberen en terug en nog een keer. Echt een dooooolhof voordat je iemand kunt mailen, maarja hun hebben liever dat je de FAQ 100x leest.

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 13-04-2009 11:14 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Is hier iets meer van bekend. Ik kan vandaag niet meer inloggen inene terwijl ik 1000% zeker weet dat mijn wachtwoord klopt. En nee ik ben er niet mee gaan rondslingeren of iets dergelijks. Ben extreem zuinig op mijn wachtwoord en ik snap dat mensen die dit niet is overkomen zullen denken van jaja dat zal wel, maar ik meen dit serieus.

Is er een algemene storing daar ofzo?
Pagina: 1