Serieus, mijn beide broertjes en mijn moeder konden ook niet meer inloggen. Na veel contact met de helpdesk heeft mijn moeder haar account terug. Mijn ene broertje kon ineens weer inloggen zonder hulp en mijn andere broertje kan niet inloggen en krijgt hem waarschijnlijk ook niet meer terug want hij weet niet genoeg gegevens volgens de helpdesk.
Gelukkig is het mij nog niet overkomen, heb wel meteen even een nieuwe geheime vraag en antwoord gemaakt en alternatief e-mailadres erin gedaan voor het geval dat.
Hotmail -> Help Central -> Why can't I sign in (Deze pagina lezen, want misschien heb je nog iets over het hoofd gezien) -> Get more help -> Get support (zo moeilijk is dat toch niet?)
Vind het nogal, kon het ook niet makkelijk vinden zeker meerdere malen moeten klikken proberen en terug en nog een keer. Echt een dooooolhof voordat je iemand kunt mailen, maarja hun hebben liever dat je de FAQ 100x leest.
[
Voor 29% gewijzigd door
NeoMe op 13-04-2009 11:14
]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9