Hier op het werk wil ik een nieuwe server, aangezien de oude meer dan 10 jaar oud is.
Ook wil ik graag een betere mail oplossing dan pop3 doorsturen om op meerdere computers mail te kunnen zien. En ook maar eens toegang op mijn telefoon, of vanuit thuis bij bestanden kunnen.
Nu kost SBS vrij weinig, over meerdere jaren gezien, en komen we daar op uit.
Mijn leverancier heeft echter nog weinig ervaring met 2008, en meldt me dat er eigenlijk geen grote vernieuwingen in zitten. Met het oog op de toekomst voelt het mij vreemd om een product te kopen die aan het einde van zijn cyclus zit kwa ondersteuning.
Ik heb al veel gezocht voor vergelijkingen, of andere meningen hierover, maar vindt niet veel.
Hebben jullie wellicht meningen over juist voor 2003 of 2008 gaan?
Edit: Als server wilde ik voor een ML350 gaan, met de 4 of 8 GB geheugen.
Ook wil ik graag een betere mail oplossing dan pop3 doorsturen om op meerdere computers mail te kunnen zien. En ook maar eens toegang op mijn telefoon, of vanuit thuis bij bestanden kunnen.
Nu kost SBS vrij weinig, over meerdere jaren gezien, en komen we daar op uit.
Mijn leverancier heeft echter nog weinig ervaring met 2008, en meldt me dat er eigenlijk geen grote vernieuwingen in zitten. Met het oog op de toekomst voelt het mij vreemd om een product te kopen die aan het einde van zijn cyclus zit kwa ondersteuning.
Ik heb al veel gezocht voor vergelijkingen, of andere meningen hierover, maar vindt niet veel.
Hebben jullie wellicht meningen over juist voor 2003 of 2008 gaan?
Edit: Als server wilde ik voor een ML350 gaan, met de 4 of 8 GB geheugen.
[ Voor 4% gewijzigd door jopie op 27-03-2009 13:11 ]