Hello,
Ik kamp al een tijdje met het volgende probleem: er is iets mis met mijn windows installer. Telkens ik een programma dat hiervan gebruik maakt, wil installeren, gebeurt er niets.
Het installatiescherm verschijnt eventjes and that's it. Geen foutmelding. In de temp zie ik even een aantal installatiebestanden verschijnen en na een tijdje gaan die weer weg. Installeren lukt niet.
De service is gestart, dus dat is niet het probleem.
Mijn PC: de gamemachine best buy september 08, vista ultimate 64bit
Ik heb echt al heel veel gezocht op internet, maar vind geen oplossing.
Wat ik reeds geprobeerd heb:
- unreggen en opnieuw registreren van het installatiebestand
- systeemherstel tot ca. een maand geleden (verder wil ik niet)
- temp directories geleegd
- windows installer 4.5 gedonwload en proberen te installeren: lukt niet ("de update is niet van toepassing voor uw systeem", alhoewel ik ze allemaal heb geprobeerd)
Ik weet echt niet meer wat beginnen, dus elke hulp wordt meer dan gewaardeerd! Alvast bedankt.
Ik kamp al een tijdje met het volgende probleem: er is iets mis met mijn windows installer. Telkens ik een programma dat hiervan gebruik maakt, wil installeren, gebeurt er niets.
Het installatiescherm verschijnt eventjes and that's it. Geen foutmelding. In de temp zie ik even een aantal installatiebestanden verschijnen en na een tijdje gaan die weer weg. Installeren lukt niet.
De service is gestart, dus dat is niet het probleem.
Mijn PC: de gamemachine best buy september 08, vista ultimate 64bit
Ik heb echt al heel veel gezocht op internet, maar vind geen oplossing.
Wat ik reeds geprobeerd heb:
- unreggen en opnieuw registreren van het installatiebestand
- systeemherstel tot ca. een maand geleden (verder wil ik niet)
- temp directories geleegd
- windows installer 4.5 gedonwload en proberen te installeren: lukt niet ("de update is niet van toepassing voor uw systeem", alhoewel ik ze allemaal heb geprobeerd)
Ik weet echt niet meer wat beginnen, dus elke hulp wordt meer dan gewaardeerd! Alvast bedankt.
[ Voor 8% gewijzigd door iomega op 27-03-2009 12:43 ]