Hoi,
Erg vaak post ik hier niet maar lees vaak mee met interessante onderwerpen op de forums van Tweakers.
Nu heb ik een probleem met de viera link van mijn (Panasonic) plasma tv (37 px80) en (Panasonic) home theater systeem (pt 560). Aangezien er een aantal topics over deze zelfde tv lopen hoop ik dat iemand me kan helpen met mijn probleem. Omdat ik het helemaal niet meer uitkom (
) hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
De tv en het theater systeem zijn gekoppeld met een hdmi kabel.
Nu wil ik graag dat het geluid van mijn tv op het theater systeem komt.
Als ik op de viera link knop van de afstandsbediening druk komt er een keuze menutje met daarop de keuze van de luidspreker. Daar kies ik voor home cinema. Het theater systeem springt dan automatisch aan en op het display verschijnt D-in. Het probleem is dat er geen geluid uit het systeem komt. Ook niet als ik overschakel naar aux of andere instelling.
In het HDMI menu van het home theater systeem staat de "audio-uit" aan.
In het audio menu staan de dolby digital en de dts op bitstream.
Iemand enige ervaring met het zelfde probleem en weet een oplossing?
Thanks alvast!
Erg vaak post ik hier niet maar lees vaak mee met interessante onderwerpen op de forums van Tweakers.
Nu heb ik een probleem met de viera link van mijn (Panasonic) plasma tv (37 px80) en (Panasonic) home theater systeem (pt 560). Aangezien er een aantal topics over deze zelfde tv lopen hoop ik dat iemand me kan helpen met mijn probleem. Omdat ik het helemaal niet meer uitkom (
De tv en het theater systeem zijn gekoppeld met een hdmi kabel.
Nu wil ik graag dat het geluid van mijn tv op het theater systeem komt.
Als ik op de viera link knop van de afstandsbediening druk komt er een keuze menutje met daarop de keuze van de luidspreker. Daar kies ik voor home cinema. Het theater systeem springt dan automatisch aan en op het display verschijnt D-in. Het probleem is dat er geen geluid uit het systeem komt. Ook niet als ik overschakel naar aux of andere instelling.
In het HDMI menu van het home theater systeem staat de "audio-uit" aan.
In het audio menu staan de dolby digital en de dts op bitstream.
Iemand enige ervaring met het zelfde probleem en weet een oplossing?
Thanks alvast!