Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Office Word 2003 opsommingen op meerdere niveau's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met de volgende kwestie, ik moet een x aantal sjablonen voor Word 2003 ontwikkelen en nu zit ik met het probleem opsommings tekens.

Ik heb geprobeerd een schuin vierkantje als eerste opsomming te doen en dan als je op tab drukt een liggend streepje. Zie de volgende link voor een voorbeeld: http://img172.imageshack.us/my.php?image=wordopsomming.jpg

Echter als ik dit heb ingesteld en ik klik op het teken icon opsommingstekens dan krijg ik of over het gehele document opsommings tekens of ik krijg allemaal verschillende icons die ik niet zelfs heb aangesteld? Soms lijkt het in het document goed te gaan. Echter als het sjabloon op een andere PC wordt getest met dezelfde versie van Office en Word werkt het niet zoals bedoeld (er wordt op het tweede niveau een ° teken weergegeven).

Heeft alsjeblieft èèn van jullie een goede verklaring waarom het mij niet lukt en de oplossing van hoe het wel zou moeten?