Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje de BB Storm, en al twee keer hetzelfde euvel gehad.
Ik weet het, een ezel stoot zichzelf niet twee keer aan dezelfde steen maar ja..

Bij het inschuiven vab de BB Storm in de orginele BB Hoes, blijft in dit geval de UIT/Ophangen toets hangen, en scheurt half af..

Misschien zijn er meer mensen met dit probleem ?

Afbeeldingslocatie: http://zbcnna.bay.livefilestore.com/y1pAR4Wayr4bTnVXw0hB5QaCjNeJwqnc1rsib3WDRe8PM49k02WHNBL02wntKsZn_MwMkG398fqYXpCF8meFt3-cQ/GEDC0013.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:42
andersom in het hoesje stoppen >> opgelost

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op Ebay staan volop betere hoesjes en houders e.d. voor Blackberry-toestellen. Gewoon zoiets aanschaffen, en inderdaad omgekeerd schuiven en voorzichtiger zijn :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Ik herken het probleem ook van een klasgenoot. Hij heeft ook een nieuw hoesje gekocht en doet hem er tegenwoordig ook andersom in. Als je dan gebeld wordt kun je ook sneller opnemen. Succes ermee.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nou is dit niet en probleem ala scheuren, software fouten etc etc. Dus ik zie hier weinig discussie waarde en zeker niet het woord 'groot' waardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een "problementopic" waarbij je eigenlijk alleen je eigen probleempje post is niet zo zinvol. De mogelijk oplossingen staan hierboven gegeven, dus dit topic heeft verder weinig discussiewaarde meer. Ik doe het topic dan ook op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nee, dat doe ik lekker en niet jij. Lekker puhhhh, en ik was eerder, dus het is mijn beslissing en niet die van jou, en, en, en, en.......

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo jammer dit... :N
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.