Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een handig Driverprogramma.

Pagina: 1
Acties:

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-11 11:34

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Topicstarter
Goedemorgen, beste Tweakers.

Mijn verhaaltje is kort maar krachtig. Vanwege de vele systeempjes geleverd zónder drivers die ik moet onderhouden, zou ik graag willen weten of er een goed programmaatje bestaat die de behorende drivers via het internet opsnort en desnoods automatisch installeert.

Hiermee kan ik wat sneller en effectiever te werk gaan want de meeste tijd besteed ik aan het zoeken naar die drivers via Everest, en dat is allesbehalve een simepele klus.

En alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

J.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 23:26

rg-mohwa

Phoe Hé

ik gebruik hier vaak unknown devices voor zodra ik een driver mis en niet weet welke.
Deze staat ook op de hirens cd

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 13:15
RavonsDaro schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:10:
Goedemorgen, beste Tweakers.

Mijn verhaaltje is kort maar krachtig. Vanwege de vele systeempjes geleverd zónder drivers die ik moet onderhouden, zou ik graag willen weten of er een goed programmaatje bestaat die de behorende drivers via het internet opsnort en desnoods automatisch installeert.

Hiermee kan ik wat sneller en effectiever te werk gaan want de meeste tijd besteed ik aan het zoeken naar die drivers via Everest, en dat is allesbehalve een simepele klus.

En alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

J.
Als je de complete inhoud van de driverpacks van www.driverpacks.net op een DVD/USB stick/whatever zet, dan heb je vaak al de beschikking over heel veel drivers en kun je Windows gewoon laten zoeken naar de drivermap

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Tenzij je bedoelt dat je dit een database je wilt bijhouden heeft dit niks met OFF te maken.
OFF-->CSA

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mad-dog schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:17:
[...]

Als je de complete inhoud van de driverpacks van www.driverpacks.net op een DVD/USB stick/whatever zet, dan heb je vaak al de beschikking over heel veel drivers en kun je Windows gewoon laten zoeken naar de drivermap
Precies, dit zou ik ook aanraden. Een eenmalige investering die goed terugbetaald.

Overigens, welke Windows betreft het hier?
Want, bijv. Windows 7 die heeft nauwelijks drivers nodig, alleen bij de wat meer exotische hardware.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-11 11:34

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Topicstarter
Over het merendeel spreek ik hier over Windows XP Home/Professional maar ik zal die driverspack wel even binnensnorren.

Bedankt voor de moeite.
Pagina: 1