Dag medetweakers,
De laatste paar dagen heb ik last van mijn draadloze verbinding van mijn laptop. Als ik vanuit Gmail een mailtje van 'Zercom' open, dan slaat chrome op hol en kan hij geen enkele pagina meer aan. Als ik msn start valt internet ook na bepaalde tijd uit, als ik aan het surfen ben valt internet ook onverwachts uit. De volgende foutmelding krijg ik dan van Chrome:
Dan zie ik niks geks,
1.) eerst herstellen in windows -> hij connect internet keurig, goede verbinding, maar internet werkt nog steeds niet.
2.) ipconfig /flushdns -> prima
3.) ipconfig /registerdns -> prima
4.) ipconfig /release -> prima
5.) ipconfig /renew -> prima
prima betekent dat hij het uit kan voeren zonder foutmelding in DOS.
Het effect: niks heeft effect, de verbinding blijft bestaan maar internet doet het niet met dezelfde foutmelding.
Het enige wat helpt is de laptop opnieuw opstarten.
6.) dit is het resultaat van ipconfig /displaydns
Mijn broertje heeft geen problemen met zijn laptop, dus het zal niet aan de router liggen...
Ik heb een laptop van Asus F3M met WindowsXP mediacenter geinstalleerd, met Norton virusscanner.
De Router is een US Robotics.
Nog andere info:
Op mijn werk heeft mijn laptop het altijd gedaan met printen (netwerkprinter met ipadres 192.168.1.16). Maar begin deze week kon ik niet meer printen. Hij kon geen verbinding meer maken met de printer. Toen heeft iemand daar het ip in Norton als toegestaan aangemeld, sindsdien geen problemen meer.
De laatste paar dagen heb ik last van mijn draadloze verbinding van mijn laptop. Als ik vanuit Gmail een mailtje van 'Zercom' open, dan slaat chrome op hol en kan hij geen enkele pagina meer aan. Als ik msn start valt internet ook na bepaalde tijd uit, als ik aan het surfen ben valt internet ook onverwachts uit. De volgende foutmelding krijg ik dan van Chrome:
Dan ga ik naar uitvoeren > cmd > ipconfig /allDeze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://tweakers.net/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Meer informatie over deze fout
Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht
Fout 104 (net::ERR_CONNECTION_FAILED): De poging verbinding te maken met de server is mislukt.
Dan zie ik niks geks,
dus dan ga ik het een en het ander proberen om internet weer aan de gang te krijgen:Ethernet-adapter Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
Atheros AR5006EG Wireless Network Adapter
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-15-AF-09-74-42
DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld. : ja
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.2.4
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.2.1
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.2.1
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.1
1.) eerst herstellen in windows -> hij connect internet keurig, goede verbinding, maar internet werkt nog steeds niet.
2.) ipconfig /flushdns -> prima
3.) ipconfig /registerdns -> prima
4.) ipconfig /release -> prima
5.) ipconfig /renew -> prima
prima betekent dat hij het uit kan voeren zonder foutmelding in DOS.
Het effect: niks heeft effect, de verbinding blijft bestaan maar internet doet het niet met dezelfde foutmelding.
Het enige wat helpt is de laptop opnieuw opstarten.
6.) dit is het resultaat van ipconfig /displaydns
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?Windows IP-configuratie
1.0.0.127.in-addr.arpa
----------------------------------------
Recordnaam . . . . . : 1.0.0.127.in-addr.arpa.
Recordtype . . . . . : 12
Time-to-Live . . . . : 604324
Gegevenslengte . . . : 4
Sectie . . . . . . . : antwoord
PTR-record . . . . : localhost
safebrowsing.clients.google.com
Recordnaam . . . . . : safebrowsing.clients.google.com
Recordtype . . . . . : 5
Time-to-Live . . . . : 48
CNAME-record . . . : clients.l.google.com
localhost
Recordnaam . . . . . : localhost
Recordtype . . . . . : 1
Time-to-Live . . . . : 604324
A-record (host). . . : 127.0.0.1
Mijn broertje heeft geen problemen met zijn laptop, dus het zal niet aan de router liggen...
Ik heb een laptop van Asus F3M met WindowsXP mediacenter geinstalleerd, met Norton virusscanner.
De Router is een US Robotics.
Nog andere info:
Op mijn werk heeft mijn laptop het altijd gedaan met printen (netwerkprinter met ipadres 192.168.1.16). Maar begin deze week kon ik niet meer printen. Hij kon geen verbinding meer maken met de printer. Toen heeft iemand daar het ip in Norton als toegestaan aangemeld, sindsdien geen problemen meer.