Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TMFWEB] alle mail valt in een zwart putje sinds 26-03-2009

Pagina: 1
Acties:

• Mister.Ed640
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 06:10
Het valt mij op dat alle mail van mijn tmfweb mail-account sinds 26-03-2009 niet meer aankomt. Via webmail blijkt mijn inbox netjes leeg te zijn. Dus ik kan mijn box wel bereiken alleen komt er niets aan.

Hebben meerdere mensen met een tmfweb mail-account hier ook last van ??

Bestaat er nog een helpdesk van tmfweb :?

Verwijderd

Heb dit probleem ook. Krijg sinds 26-03-2009 geen mail meer in mijn box.
Bij versturen ernaar komt er geen foutmelding dat de box niet bereikbaar is ofzo...
Ik ben bang dat er ook niet veel meer aan te doen is. de website www.tmfweb.nl bestaat niet eens meer.

Heb geen idee of de helpdesk nog werkt, maar ik betwijfel het.
Heb deze oude informatie nog gevonden:
http://www.tmfweb.nl/contact-helpdesk.htm
Tel: 0900-4863932 (105 cpm)

De web-helpdesk werkt sowieso niet meer en het nummer heb ik niet geprobeerd.

Ik hoor graag van iemand als die iets meer weet.

Groet,

Hesbi

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
TMFWeb - Webpagina verwijderen
DJSmiley schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:23:
Traceroutes lijden naar qinip.net

Google komt daarbij oa uit op http://www.aboutus.org/Qinip.net welke verwijst naar XB Networks in Almere. ook het netblok wat TMFWeb gebruikt verwijst volgens Ripe naar XB Networks.
Tenslotte verwijst de informatie bij SIDN ook naar de deelnemer XB Managed Services BV

Misschien daar eens heenbellen? Tenslotte wordt t toch ergens gehost.. en dan lijkt me dat de meest voor de hand liggende ingang om mee te beginnen.

• Mister.Ed640
Geachte,

TMF Fastweb heeft per 31 december 2008 haar dienstverlening beëindigd.
Na deze datum zal het niet meer mogelijk zijn om, via TMF Fastweb, toegang te krijgen tot het Internet, alsmede gebruik te blijven maken van gerelateerde diensten.

Met vriendelijke groet,

TMFWEB

Adrienne Heres
Office Manager

Monitorweg 1, 1322 BJ ALMERE
Postbus 60043, 1320 AA ALMERE
 088-0068147
 088-0068001
www.espritxb.nl

EspritXB is een onafhankelijke ICT-operator voor de zakelijke markt. Met een unieke combinatie van kennis en kunde op het gebied van data-, vaste en mobiele communicatie en ICT kan EspritXB haar klanten ontzorgen zodat deze zich volledig kunnen concentreren op hun kernactiviteiten.
Fijn dat ze het ff van te voren bekend maken. Moet nu ff zien waar ik allemaal forum accounts heb staan met dit email-adres :(

Verwijderd

tmfweb werkt hier ookk niet meer maar is
TMF Fastweb hetz elfde als tmfweb ?
somige website's werken nog wel.
Bij mij ook geen mail meer via tmfweb wel onderling tussen tmfweb acounts
en verzenden via webmail werk ook nog

• Mister.Ed640
Ik had een mail naar de cyberhost van TMF gestuurd. Die verwees mij voor dit soort meldingen naar het mailadres info@xb.nl

Dus ik denk dat alle activiteiten eronder vallen en dat ze het aan het afbouwen zijn.
Je zou zelf nog kunnen informeren door een mailtje naar dit emailadres te sturen.

Verwijderd

@All,

TMF web gaat er helemaal mee stopppen.
Het heeft geen zin om nog een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mail adres.
Zij zijn maar een tussenpersoon en kunnen hier weinig aan doen.
Wat ik heb begrepen dat het op 01-01-2009 zou gebeuren, maar zij hebben de gebruikers de gelegenheid gegeven om over te stappen. Echter wachten gebruikers tot het laatste moment.
Het kan nog wel mogelijk zijn om bepaalde webportals te bereiken, maar ook dit zal stoppen.

Er zijn brieven verstuurd naar alle geregistreerde gebruikers.
Gebruikers die hun verhuizing niet hadden doorgegeven of geen correct adres hadden opgegeven zijn helaas niet geinformeerd.

Bovenstaande heb ik doorgekregen van TMFweb.

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Ik was een geregistreerde gebruiker maar heb nooit een brief ontvangen. Tevens laten ze dan een mail naar iedere tmfweb email account sturen, dat moet toch niet al te moeilijk zijn.

Gelukkig was TMFweb allang niet meer mijn primaire account, ik trok de account regelmatig leeg via mijn mailserver. Erg amateuristisch dat ze het op deze manier afronden.

Verwijderd

Ik heb maar een mailtje gestuurd met dit als antwoord

Geachte,

TMF Fastweb heeft per 31 december 2008 haar dienstverlening beëindigd.

Hier hebben wij alle gebruikers schriftelijk vorig jaar over geïnformeerd.

Na deze datum zal het niet meer mogelijk zijn om, via TMF Fastweb, toegang te krijgen tot het Internet, alsmede gebruik te blijven maken van gerelateerde diensten.

Het is echter niet meer mogelijk om na afsluiting uw e-mail op te halen, daar de servers offline zijn.

Met vriendelijke groet,

TMFWEB

Ik heb nooit een schrijven gehad woon nog op het zelfde adres enz.
En versturen en onderling werkt TMFWEB nog steeds.

Zal nog eens vragen hoe dat zat.
jammer |:( en waar en bij wie had ik mijn tmf in gebruikt dat wordt nog zoeken 8)7 ..

• Mister.Ed640
ja dat probleem ken ik. Alle mail wat ik nog in m'n outlook had staan dat naar mijn tmfweb account was verstuurd heb ik onderhand kunnen aanpassen. Nu de rest nog achterhalen.

Klopt dat ik verhuisd ben een email naar alle actieve emailadressen had toch op zijn minst gekunt :(

Verwijderd

Ook ik kwam het euvel tegen, geen mail meer te ontvangen.
Super vervelend. Heb toch nog even met EspritXB gebeld:
Voor voormalige XB producten en dienst:en: 036 546 24 56
En het is waar, de mailserver staat dicht.
Heb uitgelegd, dat er onderling nog mail verstuurd kan worden, hier kon meneer mij geen antwoord op geven.
Wel dat komende week ook het web gedeelte van TMFWEB uitgezet gaat worden.
Heb aangegeven, dat ik geen informatie heb ontvangen betreffende het opheven van deze dienst.

Grappig is wel, dat ik in de begin periode van de tmfwebmail, zelf nog helpdeskmedewerker ben geweest. Dat was ergens in 2000. Ik weet dat er ook nog andere diensten aan verbonden waren, als E-trade, Biblionet, en nog een aantal andere domeinen, die op dezelfde server zaten.

Van mijn moeder weet ik, dat ze haar E-trade mail adres ook niet meer kan gebruiken ...

Kan er veel woorden over vuilmaken, helaas weet ik hoe het in de ICT wereld er aan toegaat, dus in ademen, uit ademen, en weer doorgaan :-)

Pfff, nu gaan uitzoeken waar ik allerlei accounts heb, om daar mijn e-mail adres te gaan veranderen.

Groetjes,

Melanie

• bekker004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-11-2023
http://www.marviq.com/onze-klanten/algemeen/

MTV Networks

'MTV Networks' is de eigenaar van de zenders MTV, TMF, The Box en Nickelodeon. Internet is voor MTV Networks een steeds belangrijker medium om aan te sluiten bij de leefwereld van jongeren, de primaire doelgroep. Marviq verzorgt voor MTV Networks Benelux de applicatie- en webhosting van alle internetactiviteiten van TMF web.

• HerrWilhelm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-12-2021
Lekker inderdaad, gelukkig had ik in februari een helder moment gehad "even" mijn mailbox leeg te halen met Eudora, daardoor heb ik veel offline staan wat ik kan achterhalen. :*)

Ik zou niet eens weten op welk adres ik tmfweb besteld heb, tussen 1998 en 2007 negen maal verhuisd...

Wat een ICT oplossing, papieren brief sturen en geen email.... :?
Pagina: 1