Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om een geluid aan te roepen met javascript die compatible is met de meeste browsers. Na enig rondzoeken op internet kwam ik op pagina's die het maar half deden wat mij het idee gaf dat de manier waarop browsers geluid in javascript aanroepen veranderd is.
Het is de bedoeling dat door dit geluid het herkenbaar wordt gemaakt voor de gebruiker dat er een nieuw bericht is. Dan zou ik het geluid aanroepen door een functie playsound(); oid.
Een goed voorbeeld is de messenger in hyves, maar ik heb nog geen inspiratie kunnen doen op hyves omdat er duizenden regels code staan waar ik nog geen tijd voor heb om te doorzoeken.
Heeft iemand ervaring met geluiden en javascript?
Het is de bedoeling dat door dit geluid het herkenbaar wordt gemaakt voor de gebruiker dat er een nieuw bericht is. Dan zou ik het geluid aanroepen door een functie playsound(); oid.
Een goed voorbeeld is de messenger in hyves, maar ik heb nog geen inspiratie kunnen doen op hyves omdat er duizenden regels code staan waar ik nog geen tijd voor heb om te doorzoeken.
Heeft iemand ervaring met geluiden en javascript?