Toon posts:

Hoe kan ik betalen

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen misschien een hele stomme vraag, maar hoe kan ik spullen die ik in mijn winkelmandje heb geplaatst kopen. Er staan alleen verschillende shops. En als ik op deze shops klik, dan kom ik op de shoppreview site. Is er niet ergens een button van kopen deze hap. En het wordt opgestuurd?

Ik heb ook gehoord dat je een handleiding krijgt over het hoe en wat met betrekking tot het in elkaar zetten van de pc..
Tevens zit er bij de best buy guides geen netwerkkaart. Is dit omdat deze geintregeerd zit op het moederboard of gaan ze ervan uit dat de mensen niet internetten?

MvG Daan Hendriks

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je het nu over de Pricewatch van Tweakers? Het is hier geen webshop hoor :) De Pricewatch linkt je door naar de desbetreffende webshops die de producten te koop hebben staan. Je winkelmandje is slechts een verzameling producten waarbij je bij de overzichtspagina kunt zien welke shops de desbetreffende producten te koop aanbieden.

Hopelijk neemt dit een stukje onduidelijkheid weg :Y)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Die handleiding staat hier (in oude vorm):
Hoe bouw ik een Athlon PC?

De netwerkkaart zit idd geintegreerd in het moederbord.

Wat jiij je denk ik wel moet afvragen is of je wel zelf wat moet willen samenstellen als je het antwoord op deze vragen niet weet. Misschien is dan een kant en klaar systeem wel veel makkelijker en minder risicovol.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:51
Nee joh. Stelt niets voor. Alles moet je leren..

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:45

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

RoD zegt het al: de Pricewatch bevat een verzameling van prijzen van webshops. De prijs die je onderaan je mandje ziet wordt berekend door de goedkoopste prijs te pakken per product. En voor elk individueel product is er meestal weer een andere webshop de goedkoopste, vandaar dus allemaal verschillende shops in je lijstje.
Gewoon alles bij een shop bestellen die bij alle producten redelijk goedkoop in de listing staat, over het totaal zijn de verschillen niet zo groot.
Ik heb ook gehoord dat je een handleiding krijgt over het hoe en wat met betrekking tot het in elkaar zetten van de pc..
Ben ik wel benieuwd waar je dat gehoord hebt, want zoiets dergelijks zit er niet bij hoor.
Wel een boekje bij je moederbord waar basis instructies in staan, maar echt uitgebreid is dat niet.
Iig krijg je niets wat speciaal voor de door jou aangeschafte onderdelen is gemaakt.
Is dit omdat deze geintregeerd zit op het moederboard
Kijk eens in de specificaties van het moederbord ;)
Er is verder bijna geen plank meer te vinden zonder integrated netwerkadapter.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• aukema
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
gewoon naar de kassa lopen en alles op de toonbank leggen

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Welkom op GoT.

Hopelijk kun je wat met de antwoorden die hierboven zijn gegeven. Aangezien het topic hier niet thuishoort en flauwe reacties oproept sluit ik het topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.