Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Automatisch naar ongevraagde websites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken heb ik een vervelend probleem met websites zoeken in Google. Iedere keer als ik een zoekopdracht in Google intyp en klik op zoeken (blijft nu ook elke keer paar sec. hangen, nadat er resultaten te zien zijn) dan krijg ik wel gewoon de juiste gevonden resultaten, maar als ik dan op één van die resultaten klik... dan gaat die automatisch naar een andere reclame website (vaak ook wel en gerelateerd onderwerp), die ik totaal niet wil zien en zo kom ik vaak niet op de websites die ik juist wel wil bezoeken..

Ik heb al verschillende programma's gedraaid die misschien het probleem wel kunnen verhelpen.. zoals

Spysweeper, Spybot S&D , ad aware etc.. Maar niets blijkt te helpen, het probleem blijft zich voordoen.

Kon ook geen gerelateerde topic hierover vinden, dus vandaar dat ik er zelf één open.

Iemand ening idee hoe ik dit probleem verholpen krijg?

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
MBAM gedraait ?
DNS settings lokaal en in het modem gecontroleerd?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53

chromeeh

the Gnome

Zoals gewoonlijk: post je hijackthis eens?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:01
Heb ik ook eens last van gehad. Is een virus. Hijackthis even posten ja.
Wat je ook kunt proberen is: Start->Uitvoeren(run)->msconfig->klik op tabblad opstarten->Haal een vinkje weg voor het virus. Je zult echter wel moeten weten wat een virus is en wat niet. Weet niet hoe goed je bent met computers maar is je kennis niet al te groot dan kun je hier beter niet aan beginnen. Verkeerde vinkjes weghalen brengen vervelende resultaten met zich mee.
Gewoon Hijackthis even posten.

Verwijderd

...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 15:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:09:
c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

dat is je lokale dns file.
Oke wat moet ik in de DNS controleren? Voor de rest heb ik het log bestandje van Hijack geanalyseerd... maar niets vreemds tegen gekomen
En MBAM gedraaid.. maar die gaf errors, waardoor ik hem moest sluiten

Verwijderd

Wat voor een foutmeldingen gaf MBAM?

Verwijderd

...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 15:32 ]

Pagina: 1