Sinds een paar weken heb ik een vervelend probleem met websites zoeken in Google. Iedere keer als ik een zoekopdracht in Google intyp en klik op zoeken (blijft nu ook elke keer paar sec. hangen, nadat er resultaten te zien zijn) dan krijg ik wel gewoon de juiste gevonden resultaten, maar als ik dan op één van die resultaten klik... dan gaat die automatisch naar een andere reclame website (vaak ook wel en gerelateerd onderwerp), die ik totaal niet wil zien en zo kom ik vaak niet op de websites die ik juist wel wil bezoeken..
Ik heb al verschillende programma's gedraaid die misschien het probleem wel kunnen verhelpen.. zoals
Spysweeper, Spybot S&D , ad aware etc.. Maar niets blijkt te helpen, het probleem blijft zich voordoen.
Kon ook geen gerelateerde topic hierover vinden, dus vandaar dat ik er zelf één open.
Iemand ening idee hoe ik dit probleem verholpen krijg?
Ik heb al verschillende programma's gedraaid die misschien het probleem wel kunnen verhelpen.. zoals
Spysweeper, Spybot S&D , ad aware etc.. Maar niets blijkt te helpen, het probleem blijft zich voordoen.
Kon ook geen gerelateerde topic hierover vinden, dus vandaar dat ik er zelf één open.
Iemand ening idee hoe ik dit probleem verholpen krijg?