Fax nummer pricewatch afdeling

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024
Is het fax nummer van de t.net/pricewatch afdeling veranderd? Heb hier een factuur waar op staat 0334690555 maar dat lijkt niet helemaal te werken hier.

Alvast bedankt.

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/contact
Fax: +31 33 4690555
Wellicht ligt de fax server er uit op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:19:
http://tweakers.net/contact

[...]

Wellicht ligt de fax server er uit op het moment...
Dat is zeer vervelend, probeer al sinds vanmiddag wat geregeld te krijgen, aangezien me verzekerd was dat om 17:00 het probleem zou zijn opgelost en in de avond niemand bereikbaar is. Is er nog een andere manier om iemand nog te pakken te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Buiten kantooruren kan het wat lastig zijn. Het is even wachten tot een PW dude of langs dit topic komt of morgen om 9 uur een schop van ons krijgt naar dit topic toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
DaannO schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:36:
Buiten kantooruren kan het wat lastig zijn. Het is even wachten tot een PW dude of langs dit topic komt of morgen om 9 uur een schop van ons krijgt naar dit topic toe :)
Bedankt voor de reactie, maar weer afwachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
CMG schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:44:
[...]

Bedankt voor de reactie, maar weer afwachten dus :(
Vervelend inderdaad, zodra ik iemand tegenkom die hier over gaat zal ik hem hierop wijzen. Alvast excuses voor de gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik het betreffende nummer bel, wordt 'ie hier gewoon beantwoord. Een testfax sturen kan ik vanuit huis niet, maar ik vertrouw erop dat als ik na 1x overgaan de vertrouwde knerpjes en piepjes hoor, dat een andere fax daar uitstekend mee om zou moeten gaan. :)
CMG schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:34:
Dat is zeer vervelend, probeer al sinds vanmiddag wat geregeld te krijgen, aangezien me verzekerd was dat om 17:00 het probleem zou zijn opgelost ...
Dat is vreemd, want er is mij niet gemeld dat de fax stuk is - en ik ben wel degene die dat zou moeten fixen. ;)
Sowieso lijkt alles gewoon te werken.

Ik zou je willen adviseren om morgen gewoon even via de reguliere wegen even contact op te nemen met de betreffende afdeling/contactpersoon.
Is er nog een andere manier om iemand nog te pakken te krijgen?
Indien mogelijk kun je het document even scannen en mailen - als een fax versturen niet lukt. Maar voor de rest zul je voor de afhandeling van je verzoek tot morgenochtond moeten wachten.

Het forum is inderdaad een 24/7 aangelegenheid, maar de "zakelijke kant" van Tweakers.net is een "gewoon" bedrijf met reguliere kantoortijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
Roelant schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:00:
Als ik het betreffende nummer bel, wordt 'ie hier gewoon beantwoord. Een testfax sturen kan ik vanuit huis niet, maar ik vertrouw erop dat als ik na 1x overgaan de vertrouwde knerpjes en piepjes hoor, dat een andere fax daar uitstekend mee om zou moeten gaan. :)

[...]

Dat is vreemd, want er is mij niet gemeld dat de fax stuk is - en ik ben wel degene die dat zou moeten fixen. ;)
Sowieso lijkt alles gewoon te werken.

Ik zou je willen adviseren om morgen gewoon even via de reguliere wegen even contact op te nemen met de betreffende afdeling/contactpersoon.

[...]

Indien mogelijk kun je het document even scannen en mailen - als een fax versturen niet lukt. Maar voor de rest zul je voor de afhandeling van je verzoek tot morgenochtond moeten wachten.

Het forum is inderdaad een 24/7 aangelegenheid, maar de "zakelijke kant" van Tweakers.net is een "gewoon" bedrijf met reguliere kantoortijden. :)
I know...

Mijn fax heeft 5 redials gedaan en een error docje uitgeprint met "wordt niet beantwoord". Had de digitale variant al doorgemaild (wordt automatisch naar mij gemaild door de fax), maar vanmiddag was me verteld dat ze hem via de fax willen hebben.

Het 17:00 verhaald ging over het vermelden van de prijzen. Ik had een limiet laten instellen van €100 als fallback om de kosten in de hand te houden, die sloeg deze maand dus in, net op het moment dat alle salarissen gestort worden en in mijn drukste periode, erg vervelend dus. Heb vanmiddag even telefonisch gevraagd het limiet naar €200 te gooien omdat ik deze laatste week van de maand niet mag missen qua traffic vanuit t.net (sta in de top 10 van goedkoopste shops op t.net en bij bijna alle producte de laagste prijs, dus daar komt veel traffic op af). Vandaar de 'spoed' zeg maar. Toen na 2 uur en een paar extra imports de prijzen er nog niet op stonden heb ik nog eens gebeld met Martijn en die verzekerde me dat het er bij de volgende automatische import rond 17:00 er echt weer bij zou staan. Niet dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
Sorry, het lijkt aan mijn lijn te liggen. Als ik de fax lijn zelf bel, krijg ik een technische storing melding van de provider en als ik nog eens bel "deze mobile telefoon is uitgeschakeld" :P en dat met een lokaal nummer. Lekker dan. Even modem gereset en nu ook geen internet :D

Heeft paar minuten geduurd, maar internet doet het weer en er komt weer een lijn binnen. Had dus met de provider te maken, met jullie fax is dus niets aan de hand (wordt nu verstuurd).

Update: of toch niet, hij blijft redialen, hoor de fax geluidjes, maar komt schijnbaar toch niet helemaal aan. Morgen maar even bellen om te zien of het is aangekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door CMG op 26-03-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Nog bedankt voor je 12 faxen he? ;)
Inmiddels is het probleem ook verholpen trouwens :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.