Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe muziek speler koken maar het aanbod is verschrikkelijk groot.
Je wilt natuurlijk geen miskoop maken dus ik vraag even om advies.
Ik wil graag niet meer dan 100 euro uitgeven. ( mag er natuurlijk wat boven zitten maar niet tientallen euro's )

Wat is nou dan de beste koop die je kan maken?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De beste koop bestaat niet. De beste manier om jouw beste koop te selecteren, bestaat wel. En daarvoor vind je enkele handvaten in de FAQ.

Daarmee moet je de keus toch zelf wel kunnen maken.

We willen je overigens best helpen met het aankoopproces.. maar hier kunnen we heel weinig mee. Wij moeten weten wat je wil, wat je al gevonden hebt, waarom je nog twijfelt, etc, etc. Met dit topic kunnen we dus weinig, en dat is ook de reden dat ik je topic op slot doe.

Desondanks, welkom op GoT, en succes met je zoektocht naar de juiste mediaspeler. Mocht je er na het nodige zoekwerk toch niet uit komen, mag je best een topic openen. Maar kijk dan eerst even naar de tips die in Het algemeen beleid staan voor het openen van een topic. Dan kunnen we je veel beter helpen :)

Dit topic is gesloten.