Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds kort (eigenlijk al enige tijd) heb ik een Zen Xfi. In t gebruik een PRIMA DING!!!

MAAARRR

Ik heb het volgende probleem.

Sommige bestanden (gewoon mp3 bestanden) 'ziet' de speler gewoon niet. ( ik maak draadloos verbinding met mn pc ) Ik navigeer naar een map toe met daarin alle nummers van een bepaald album, en vervolgens ziet tie 5 bestanden wel, en bijvoorbeeld 6 bestanden niet.

Als ik in windows deze map bekijk zijn ze allemaal gewoon precies op dezelfde manier gelabeld.(en aanwezig/afspeelbaar) Ik heb alle 'onzichtbare bestanden al een keer door 'Music brainz' gehaald, maar dit maakt geen verschil.

heeft iemand hetzelfde probleem? (of liever nog de oplossing) Ik word er stapelgek van!

alvast bedankt gr BYO

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Om het even duidelijk te krijgen... de tags staan dus goed?

Verwijderd

Topicstarter
De ID-3 tags zijn allemaal op dezelfde manier opgebouwd, maar blijkbaar ziet de Zen er dus wel een verschil in.

Om er zeker van te zijn dat ze allemaal dezelfde mp3 / ID-tags hebben heb ik ze nog een keer door 'music brains' gehaald. maar dit maakt geen enkel verschil. De files die die daarvoor las, kan die nog steeds lezen en de andere niet.Het is echt een heel irritant iets.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer eens de files te converteren met een converter naar eenzelfde soort mp3-bestand. En kijk dan eens of het wel herkend wordt. Niet dat dat nou zo'n wenselijke situatie is, maar het zou een indicatie kunnen geven van waar het probleem ligt.