Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

internet op mijn nokia3600 via wireless usb adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij misschien uitleggen hoe het kan dat ik plotseling gratis kan internetten via mijn nokia zonder beltegoed!
ik had voor de lol mijn draadloze usb adapter op mijn datakabel aangesloten met een verloopstukje voor usb,
en ja hoor ik had internet maar nu wil ik het een dag later weer proberen en ik krijg nu niks meer alleen maar telkens :(meld u eerst aan bij packet gegevens)

weet iemand hoe ik het weer terug kan krijgen?
en ik heb een onbeveiligd draadloos netwerk thuis!
dit zal er wel mee te maken ghebben maar heb geen idee hoe ik dit moet doen.

mvg bennie

sorry verkeerde forum :Sgeloof ik!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 18:41 . Reden: verkeerde forum ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
Die draadloze USB host adapter werkte waarschijnlijk niet eens, omdat je telefoon (daar hebben we het hier toch over :? ) geen USB Host functie heeft, en ook zeker geen drivers voor die stick.

Verwijderd

Topicstarter
daarom vind ik het ook raar omdat ik geen beltegoed heb maar hij deed het n kwartier lang met die stick aangesloten.

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Een wireless adapter, zoals hier boven genoemd, heeft echt drivers nodig en werkt (vrijwel) nooit plug&play, zeker niet op een telefoon.

Dit hoort niet in "casemodding" :')

See you in another life, brother.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ten eerste, dit heeft niets, maar dan ook helemaal niets met casemodding te maken.
Ten tweede hoort dit dus in het GSM forum thuis.
Ten derde ga ik hem daar niet naar verplaatsen omdat het topic niet voldoet aan hetgeen we verwachten van iemand die een nieuw topic opent. Geen informatie over die "draadloze USB adapter", niet verteld wat je zoal hebt geprobeerd, en daarnaast heeft WLAN niets te maken met je telefoon, want die heeft geen Wi-Fi aan boord.

Dit topic is gesloten.