Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Edit-knop @ Tweakblogs

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Het valt me net pas op... reacties op Tweakblogs kan je niet wijzigen. Waarom is dit zo gedaan? In principe is het uiterlijk van een reactie op Tweakers hetzelfde als op Tweakblogs, lijkt mij?

Mijn idee is dus om een edit-knop te maken. Net heb ik een lap tekst neergeplempt, daar wil ik eigenlijk nog iets aan veranderen. Niet mogelijk dus. Ook handig voor in een reactiediscussie n.a.v. een ''discutabel'' onderwerp onder een blog, dan ga je voor gaas als je wat verkeerds typt. Discuss :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dit is per tweakblog instelbaar, de Blog-eigenaar kan kiezen of jij je post mag editten, en voor hoe lang je je post mag editten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/q3JFBp0eZbRdKmu1JKMlVxvI/full.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Wiethoofd op 26-03-2009 17:31 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Kan je dat niet beter standaard aanzetten en alleen bij voorkeur van de blogger uit? Lijkt mij wel handiger dan het systeem waarmee het nu gebeurt.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jejking schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:31:
Kan je dat niet beter standaard aanzetten en alleen bij voorkeur van de blogger uit? Lijkt mij wel handiger dan het systeem waarmee het nu gebeurt.
Waarom zou dat handiger zijn? Als een user een nieuwe weblog aanmaakt komt hij vanzelf die optie tegen en kan dan besluiten om het wel of niet toe te staan.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Not a bugg, als het je echt iriteert kun je de blogeigenaar erop aanspreken :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.