Toon posts:

Empire Total War - systeemcrash na een paar minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recent Empire total war geinstalleerd en telkens als ik het spel wil spelen valt alles na een paar minuten uit en herstart mijn pc.Ik krijg verder geen foutmeldingen.
Ik heb al meerdere verslagen gelezen over Nvidia drives die niet compatibel zouden zijn, ik heb een GTX285 een asus p5k moederbord en 4gb aan ram en 2.4GHZ processor.
Iemand dergelijke ervaringen gehad met het uitvallen tijdens het spelen(nu ja spelen?? ik ben er eigenlijk nog niet toe gekomen, in het introfilmpje is het al prijs).
Alvast bedankt voor enige reactie! :?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het eerste wat ik denk bij het spontaan uitvallen van een computer tijdens een computerspelletje is oververhitting.
Is je computer stofvrij, is je airflow goed?

Overigens kan het iets anders zijn, natuurlijk. Zowel hard- als softwarematig.
Daarbij wil ik ook met klem zeggen dat Empire Total War als spel niet altijd even stabiel is.

Kijk ook eens in het Empire Total War-topic of iemand soortgelijke problemen heeft?

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 26-03-2009 17:24 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Ik heb de titel iets duidelijker gemaakt: 'crash crash crash!!!' is nogal schreeuwerig en ook niet duidelijk. Daarnaast heb ik het topic verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen waar dit soort topics thuishoren.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
anandus,
bedankt voor je reactie,ik heb al een ander spel gespeeld om te testen of het inderdaad geen oververhitting kon zijn(heb ik vroeger al eens voorgehad)maar hij draaide hier zonder problemen!

Verwijderd

wat zeggen je logboeken ? of heb je daar nog niet naar gekeken ?

Verwijderd

Het lijkt mij ook sterk dat het aan oververhitting zou liggen. Dan zou hij eerder random uit moeten vallen, en niet bij een bepaalde tijd bij een bepaald spel.
Ik denk dat de fout eerder bij het spel zelf ligt.Ik zou eerst proberen om het spel opnieuw te installeren. Werkt dat niet, dan zou ik naar de website gaan van het spel, en daar kijken of je vragen kan stellen (bijv via een forum ofzo) Of bel de servicelijn die misschien op de hoes staat. Is het geen legaal spel, dan zou ik even kijken of er meer mensen die het spel gedownload hebben hetzelfde probleem hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 07:57:
Het lijkt mij ook sterk dat het aan oververhitting zou liggen. Dan zou hij eerder random uit moeten vallen, en niet bij een bepaalde tijd bij een bepaald spel.
Ik denk dat de fout eerder bij het spel zelf ligt.Ik zou eerst proberen om het spel opnieuw te installeren. Werkt dat niet, dan zou ik naar de website gaan van het spel, en daar kijken of je vragen kan stellen (bijv via een forum ofzo) Of bel de servicelijn die misschien op de hoes staat. Is het geen legaal spel, dan zou ik even kijken of er meer mensen die het spel gedownload hebben hetzelfde probleem hebben.
Het is een legaal spel,ik heb nog eens geprobeerd met call of duty modern warfare en daar heeft hij het ook gedaan.Daarentegen met Company of heroes opposing fronts doet hij het niet(misschien na langere tijd wel heb +- half uur gespeeld en crachte niet),nu ik heb mijn computerdealer gebeld en hij gaat hem eens nakijken(is toch nog in garantie!!)
Bedankt voor je reactie!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
welke voeding zit er in je pc? Dit lijkt me sterk op een voeding die onder volledige druk het niet goed aan kan.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

Topicstarter
sleepwalkerbe schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:49:
welke voeding zit er in je pc? Dit lijkt me sterk op een voeding die onder volledige druk het niet goed aan kan.
Wel,ik heb net contact gehad met mijn hersteller en hij denkt hetzelfde,er steekt nu 600 watt in en hij gaat hem testen met een voeding van 700 watt.Ik ben benieuwd!Ik laat wel iets weten als ik het resultaat binnen heb.
Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
sleepwalkerbe schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:49:
Dat was het inderdaad!Ik heb een zwaardere voeding gestoken en het probleem is opgelost!
Pagina: 1