Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Postreport-knop

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif

We kennen hem allemaal. Als je iets wilt reporten, is dit The Place To Be. Of niet? Als je een post wilt reporten, dan moet je helemaal:

- naar de desbetreffende post...
- link kopiëren...
- terug naar de topicreportbutton...
- message typen
- enz...

Ik stel voor: een report-button bij elke post zoals op veel andere sites gebruikt wordt. In de zin van: je klikt erop, je gaat naar het Berichtscherm, je tikt je ding, klaar. Dit ziet er stukken professioneler uit dan met linkjes kopiëren, ook voor de modjes een stuk handiger werken.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Er staan al genoeg knopjes bij posts vind ik, en voor modjes/admins zijn dat er nog meer.

Als je een post leest waar wat mee is, ben je toch al bij die post? Kopiëer de URL die je bij de datum van de post krijgt (Jejking in "[Feat] Postreport-knop"), druk op Home, klik op "Report dit Topic", Ctrl+V en tik nog iets van "wtf".

Zoveel moeite is dat toch niet?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38
Ik zie er wel wat in. Bij voorkeur met auto-quote :)

Niets is erger dan een opmerking dat er iets mis is en dan de flame ergens tussen 30 uitgebreide reacties te moeten zoeken.

@CodeCaster: dat doen veel mensen dus niet ;)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
CodeCaster schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:59:
Er staan al genoeg knopjes bij posts vind ik, en voor modjes/admins zijn dat er nog meer.

Als je een post leest waar wat mee is, ben je toch al bij die post? Kopiëer de URL die je bij de datum van de post krijgt (Jejking in "[Feat] Postreport-knop"), druk op Home, klik op "Report dit Topic", Ctrl+V en tik nog iets van "wtf".

Zoveel moeite is dat toch niet?
Moet jij eens proberen in een flamewar, verspreid op een pagina, duidelijk aan te geven waar en wat er precies mis is. Ik wens je veel plezier, je klikt je een ongeluk ;)
Rukapul schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:03:

Niets is erger dan een opmerking dat er iets mis is en dan de flame ergens tussen 30 uitgebreide reacties te moeten zoeken.

Je bedoelt meteen na de knop het hele bericht citeren, dat je dan het ongewenste stuk er tussenuit haalt?

Overigens zie ik in dit geval niet meteen een heel nieuw venster, als er meerdere reacties gereport moeten worden, dan schiet het niet op omdat je dan blijft copypasten. Beter 1 grote lijst dan 4 kleintjes, lijkt me.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vind dit wel een goeie. Als het dan niet kan met een knopje erbij in het bericht, mogelijk dan op de view-pagina? (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31701410)

Dan heb je meteen de qoute erbij en de juist post. (helaas dan weer niet als link in een topic).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als er een complete flameware ontstaat is het dan niet handiger om een topic in TMF of SeM aan te maken?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Dat is alleen als modjes niet snel genoeg ingrijpen, dat wil zeggen na uren van geen-reactie-na-TR's.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jejking schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:25:
Dat is alleen als modjes niet snel genoeg ingrijpen, dat wil zeggen na uren van geen-reactie-na-TR's.
Ook als het "dringend" is zodat de global mods eventueel kunnen ingrijpen ;)
Dat kan toch al vanuit de topicreport pagina, mits je natuurlijk de reacties aan hebt staan, kan je met 1 druk op de knop een reply quoten in de TR

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Sebazzz

3dp

Ik zeg: Karma voor goede topicreports! :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Je kan toch al bij een Topicreport daaronder de reacties doorlezen? Je kan dan op de datum klikken en er is een link naar die post geplaatst in het topicreport-veld. :)

Trouwens, wel een bugje volgens mij, als ik dan in dit topic bij de Topicreport op een datum klik:
[message=31701734]Erkens in "\[Feat] Postreport-knop"[/message]

Die \ hoort niet voor [Feat], blijkbaar ziet de RML-parser het als een tag ofzo die hij niet herkent?

[ Voor 47% gewijzigd door AW_Bos op 26-03-2009 21:38 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

AW_Bos schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:35:
Trouwens, wel een bugje volgens mij, als ik dan in dit topic bij de Topicreport op een datum klik:
[message=31701734]Erkens in "\[Feat] Postreport-knop"[/message]

Die \ hoort niet voor [Feat], blijkbaar ziet de RML-parser het als een tag ofzo die hij niet herkent?
Dat is escaping ;)

• crisp
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Zie Erkens; de \[ wordt escaped juist om te voorkomen dat hij bij het parsen als een tag wordt gezien - by design dus :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Anyway, ik ben geen voorstander van nog meer 'clutter' en er zijn al verschillende alternatieven aangegeven. wontfix dus.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.