Toon posts:

Mac mail stuurt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen. Ik heb nu 3 weken een mac staan en alles deed het gewoon in het begin in de mail. Tevens staat me pc ook nog gewoon aan die dezelfde account gebruikt, maar sinds een paar dagen kan ik niet me mail verzenden via de mac en op me pc wel gewoon.

Iemand idee wat het probleem is?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Krijg je ook foutmeldingen bij het versturen van je mail?
Zoja.. zet die dan ook even in je startpost samen met alle andere relevante informatie (mailprovider etc.)

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-02 18:37
Via welke instellingen werk je? POP of IMAP?

Om wat voor account gaat het, een Gmail-account oid of een account van je provider? Heeft Mail.app wel toegang tot internet?
Kijk ook eens in de "sleutelhanger" op je Mac. Welk besturingssysteem draai je trouwens? Leopard?
Niet onlangs je mail-wachtwoord veranderd?

[ Voor 7% gewijzigd door TimmieN op 26-03-2009 15:53 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
suyker, ook dit topic moet ik op slot doen. Hierbij geldt hetzelfde als je andere topic: Hoedje in "Vastlopen iphoto bij diavoorsteling van ...".

Je geeft te weinig informatie. Probeer alle relevante informatie, zoals in de posts hierboven is gevraagd, te verschaffen. Je mag een nieuw topic openen, maar let dan wel op de hierboven genoemde zaken :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.