[XML] summary en content in ATOM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynast
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 23:05
Ik ben bezig een atom feed op te stellen waar ik binnen de <summary> een korte inleidende tekst plaats (bv. eerste 2 regels van het betreffende bericht) en waarbij de gehele inhoud van het bericht binnen de <content> komt te staan. Als ik vervolgens de feed bekijk in de browser leest hij alleen de summary en de content wordt niet getoond. Ik wil dus dat beide tags geparsed worden. Hoe kan ik dit alsnog realiseren?
De feed zelf bevat geen fouten na validatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
dynast schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:26:
Hoe kan ik dit alsnog realiseren?
Het lijkt me dat de browser zoiets bepaalt :? Ik vrees dan ook dat je daar geen controle over hebt. Then again; ATOM feeds zijn natuurlijk ook niet bedoeld voor browsers maar syndication clients ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynast
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 23:05
Ik zie nu dat IE8 alleen de <content> toont en FF de summary. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
dynast schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:34:
Ik zie nu dat IE8 alleen de <content> toont en FF de summary. |:(
Als je nou eens niet die ATOM feed rechtstreeks opent maar er een XSLT op los laat (en eventueel aan die ATOM feed hangt; weet niet of dat kan)? Dan heb je volledige controle over wat er wel/niet getoond wordt.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij