[ASP.NET] System.net.mail achtergrond picture (VB)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 15:44
Ik ben bezig met het deels omzetten van een emailsysteem. Nieuwsbrieven en marketing moet niet meer via Outlook verstuurd worden, maar direct via het Portal dat intern gebruikt wordt.

Nu ben ik al zover dat ik met de system.net.mail emails kan versturen, met attachments, prioriteit enz. Het enige wat me niet lukt is het instellen van een achtergrond image voor die mail. Ik heb het al geprobeerd om met een AlternateView en een LinkedResource een image in te stellen. Dit gaat goed, alleen krijg je dan een image tussen de tekst in en niet als achtergrond. En de bedoeling is juist dat bedrijfslogo etc als een achtergrond komt te staan, met de tekst eroverheen.

Iemand enig idee hoe dit te doen :?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:47

TeeDee

CQB 241

Een Html template aanmaken en deze gebruiken?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Ik verwacht inderdaad dat als je in Outlook een achtergrondimage instelt en de source van de mail bekijkt, dat de afbeelding dan in de HTML zit.
Een achtergrond in HTML is dan de meest logische keuze.

Kijk dan wel uit met Outlook 2007, want die rendert de boel weer helemaal anders... (HTML 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Outlook 2007 toont uberhaupt geen achtergrond afbeeldingen dus ik denk dat je nog een ander probleem hebt ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
Er zijn zat gratis pakketen die dit percies voor je doen hoor.
Incl templates etc.

PHPList bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:47

TeeDee

CQB 241

Maxxi schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:16:
Er zijn zat gratis pakketen die dit percies voor je doen hoor.
Incl templates etc.

PHPList bv.
Ik denk dat de keuze van een nieuwe omgeving in dit geval een beetje niet heel erg handig is.

offtopic:
Wederom het: "Ik wil een webserver opzetten in Windows 2000." Eerste reactie: "Gebruik Linux." verhaal.

[ Voor 16% gewijzigd door TeeDee op 26-03-2009 16:41 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Pagina: 1