Sb live 1024 met alleen drivers vs liveware

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
Ik heb voor het eerst na een kale install alleen de drivers geinstalleerd en geen liveware.

Draait prima maar ik heb het idee dat het geluid zachter is.....ik moet mijn speakers verder open zetten dan ooit tevoren. In volumeinstellingen (tray) staat alles max.......

idee iemand? Liefst laat ik liveware van mijn pc dit keer...

Verwijderd

idem hier geen power ofzo? drivertjes zijn zeer standaard. Zelfs Reason rockt niet.
Alvast bedankt voor de reacties..

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had dat ook, moet je de speaker-instellingen veranderen. Ik had ze eerst op 4 speaker staan (dan doet mijn DTT2500 het ook), volume stond toen heel zacht... Ik heb hem nu op theatre surround ofzo staan, volume weer als vanouds... Kon trouwens qua instellingen ook andersom zijn (van theatre surround --> 4 speaker ipv andersom veranderen)...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

gewoon live ware installen
ik had het zelfde als jouw eerst en toen heb ik liveware voor win98 geinstaleerd toen deed dat het niet in combo met m'n nieuwe cpu dus was ik genoodzaakt om live ware 3.0 voor me te downloaden ..maar dat scheelt echt best veel

• jaspov
  • Laatst online: 18-08 12:09
en waar verander je de speaker settings? in liveware wist ik dat te vinden.....

kreeg mijn pc niet geinstalleerd met liveware. bleef crashen. nu met drivers geen probleem...

• Helsie
  • Niet online
Op dinsdag 27 februari 2001 10:48 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik had dat ook, moet je de speaker-instellingen veranderen. Ik had ze eerst op 4 speaker staan (dan doet mijn DTT2500 het ook), volume stond toen heel zacht... Ik heb hem nu op theatre surround ofzo staan, volume weer als vanouds... Kon trouwens qua instellingen ook andersom zijn (van theatre surround --> 4 speaker ipv andersom veranderen)...
Ik heb het probleem ook (FPS1000 met een SB Live), maar met 4 speaker werkt de bass-hoog scheiding niet goed en worden er ook lage tonen naar de kleine speakers gestuurd. dat is niet goed en klinkt verrot op hoog volume.
Pagina: 1