Toon posts:

presentatie 3x projecteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een powerpoint presentatie die op 3 projectoren zou moeten voorgesteld worden.
Mijn eerste oplossing was om deze op 1 (host) pc uit te sturen en deze dan met behulp van 2 (client) laptops door te sturen a.d.h.v. real vnc (screen capturen van de host pc).
Het probleem daarbij is dat er in de presentatie filmpjes zitten, en deze worden niet doorgestuurd naar de client pc. Een oplossing had kunnen zijn via log-me-in (die wel beeld doorstuurd), maar ik beschik op die locatie niet over internet.
Heeft iemand een idee?

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:44
Dit zou ik niet softwarematig oplossen. Hoe sluit je de projectoren aan? Ik zou dan eerder VGA splitter erbij gebruiken ofzoiets :)

Verwijderd

Topicstarter
uit praktische overwegingen zou ik dit willen vermijden (grote zaal, veel mensen, te grote afstand om te overbruggen met vga)

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zet de presentatie om naar video en gebruik VideoLAN om het te streamen? Als dat geen optie is (misschien wil je controle over het doorklikken naar de volgende pagina?) dan zul je toch naar een VGA splitter moeten kijken?

edit: Dit gevonden in GoT search: http://www.maxivista.com/
Verder zijn er genoeg VGA over UTP oplossingen, daarmee kun je een stuk verder en makkelijker dan met een VGA kabel.

[ Voor 29% gewijzigd door wagenveld op 26-03-2009 12:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is om een kwis te presenteren, ik vrees dat het met een video bestandje wat onpraktisch zal zijn.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:48:
Ik heb een powerpoint presentatie die op 3 projectoren zou moeten voorgesteld worden.
Niet echt server gerelateerd overigens.

Er zijn splitboxen verkrijgbaar die je signaal over meerdere VGA ports kunnen repliceren.
Ik heb ze zelfs met 8 en 12 uitgangen gezien.
[google=clone display hardware]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:40:
[...]

Niet echt server gerelateerd overigens.

Er zijn splitboxen verkrijgbaar die je signaal over meerdere VGA ports kunnen repliceren.
Ik heb ze zelfs met 8 en 12 uitgangen gezien.
[google=clone display hardware]
misschien niet geheel duidelijk uit mijn vraagstelling, maar ik was eerder op zoek naar een sw oplossing.
Pagina: 1