Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adobe reader Even/Oneven weergeven

Pagina: 1
Acties:

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-11 19:36
Ik heb een probleem met het weergeven van twee pagina's (naast elkaar) icm met Acrobat Reader 8.x.

Ik wil links de even pagina en rechts de (daaropvolgende) oneven pagina tonen.

Dit omdat ik een groot aantal bladen heb waar na de kaft (pagina 1), de inhoud en artikelen beginnen met pagina 2/3 (even/oneven) etc.
Ik heb in de help en instellingen gezocht maar kan niets vinden waarmee ik dit kan instellen.
Tevens met google gezocht maar niemand met dit "probleem" gevonden en dus ook geen oplossingen.

Ik kan mij niet voorstellen dat dit niet simpel in te stellen (en te wijzigen) is.
Maar na een klein uurtje zoeken begin ik toch te twijvelen.

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 22:16
In twee stappen had ik het voor elkaar bij mij:
View --> Page Display --> Two Up
daarna:
View --> Page Display --> Show cover page during Two Up

Dit is in de engelse Acrobat Pro 9, dus ik weet niet of dit ook in de gratis editie van 8 is. Is updaten naar de laatste editie niet een idee??

[ Voor 14% gewijzigd door MaartenPol op 26-03-2009 11:28 ]

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-11 19:36
Werkt 100%, probleem opgelost.

Ik voel me zo ...., vooral omdat ik het voor mijn gevoel in het verleden al wel eens ingesteld had.
Maar tijdens dat uurtje zoeken heb ik dus gewoon niet aan het menu beeld gedacht. |:(
In de Nederlands versie heet deze optie "Voorblad weergeven bij twee of meer pagna's"

Blijkt ook maar weer eens dat je de juiste zoektermen moet gebruiken anders vind je niets.

Direct ook maar even ge-update naar 9.1

[ Voor 18% gewijzigd door W.Wonderland op 26-03-2009 11:53 ]