Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Nieuw idee voor een samen-koop-actie?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ga ik geen 10-12$ voor ophoesten. kan ik zelf ook wel. Beetje buigen met blik
Verwijderd
Als je goed leest; er zijn wat onderlinge verschillen, het is allemaal handwerk. Volgens mij zijn het gammele prutsdingen. Met een stuk blik en een blikschaar kom je een heel eind volgens mij. Effe beetje solderen... Kan volgens mij wel heel goed werken, wat is de airflow van een sunon 80mm? En is dat ook stiller? Die lucht moet wel langs de heatsink, maakt ook lawaai.
Ik heb geinformeerd naar de verzendkosten
24$!
fan die je er bij kan kopen is 41CFM bij 34DBA, tegen 36CFM bij 45DBA ofzo.
24$!
fan die je er bij kan kopen is 41CFM bij 34DBA, tegen 36CFM bij 45DBA ofzo.
Heb ook eens ergens gelezen over het in elkaar lijmen van zo'n ding met stukjes cd-doosje...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
had ik voogesteld in deze topic: [topic=117680]
Ik heb iets dergelijks uit een plaatje aluminium gefabriceerd (is héél makkelijk te bewerken!) en met tiewraps aan mijn koeler vastgezet. Helaas is aluminiumplaat uit de bouwmarkt nogal prijzig (50 piek). Ik had toevallig nog een stukje liggen.
Ik hoor de ventilator (9cm) niet, want hij draait temperatuurgeregeld op een heel lage snelheid.
Ik wil er een 12cm ventilator opzetten, die nog langzamer draait én toch beter koelt.
Ik heb iets dergelijks uit een plaatje aluminium gefabriceerd (is héél makkelijk te bewerken!) en met tiewraps aan mijn koeler vastgezet. Helaas is aluminiumplaat uit de bouwmarkt nogal prijzig (50 piek). Ik had toevallig nog een stukje liggen.
Ik hoor de ventilator (9cm) niet, want hij draait temperatuurgeregeld op een heel lage snelheid.
Ik wil er een 12cm ventilator opzetten, die nog langzamer draait én toch beter koelt.
Pagina: 1