Mijn naam is Michael en ik ben op zoek naar iemand die mij uit de brand kan helpen.
Ik ben bezig met een bestand waarin gezocht moet gaan worden tussen 2 datums (1e kolom).
Daarnaast moet ook een andere voorwaarde (naam van betrokkene in de 2e kolom) worden voldaan!
Vervolgens moet uit een 3e kolom de waarde worden gesomd.
Als de datum precies tussen de eerste van iedere maand zou zijn, dan laat je zoeken op maand()....das logisch.
Maar wat als ik nu moet zoeken tussen bijvoorbeeld 15 februri en 15 maart?
Dan gaat dat feestje niet op.
Wat ik ook geprobeerd heb, mij lukt het gewoonweg niet om tussen 2 datums te laten zoeken.
Ik word er helemaal gek van!
Even voor de duidelijkheid...ik wil dus niet het aantal dagen tussen 2 datums weten!
Ik ben bezig met een bestand waarin gezocht moet gaan worden tussen 2 datums (1e kolom).
Daarnaast moet ook een andere voorwaarde (naam van betrokkene in de 2e kolom) worden voldaan!
Vervolgens moet uit een 3e kolom de waarde worden gesomd.
Als de datum precies tussen de eerste van iedere maand zou zijn, dan laat je zoeken op maand()....das logisch.
Maar wat als ik nu moet zoeken tussen bijvoorbeeld 15 februri en 15 maart?
Dan gaat dat feestje niet op.
Wat ik ook geprobeerd heb, mij lukt het gewoonweg niet om tussen 2 datums te laten zoeken.
Ik word er helemaal gek van!
Even voor de duidelijkheid...ik wil dus niet het aantal dagen tussen 2 datums weten!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 10:42 . Reden: post aangepast aan ons beleid ]