Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goededag beste tweakers,

Ik heb recent mijn nieuwe pc Acer m7720 gekocht bij de paradigit.
Super pc tje maar naa de 2 weken nu loopt ie gigantisch vast op rare tijdstippen. Ik heb alles up to date de drivers van me viedokaart en ook windows updates. Maar wat ikz elf vermoeden hebt is dat een windows update mij 6ggb ram niet meer ondersteund of dergelijke. Ik heb bij configuratescherm-->logboek gekeken-->> zitten geen fouten waarvan ik denk dat is niet goed. Elke keer resseten nadat het vastloopt is heel erg irritant.

Waar ik op uit ben gekomen is dat ik eerst met 2g ram werkte ales liep goed en daarna 4gb weer ales goed.. alleen bij 6gb ram blijft ie freezen ???? Maar dit had ik in het begin niet. Ik speel alles vlekeloos Crysis en Wow en dergelijke. Ik snap niet of het de windows update is of iets in me systeem dit belemmert??
Kan iemand me hiermee helpen of moet ik hem helemaal syteemrecovery doen naar fabrieksinstelingen?

alvst bedankt

Vista 64 bit
Acer i7 core 6gg ddr 3 ram triple channel
HD 4650 ddr 2 1gb ram 500 watt voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter helemaal door.

Probeer alles wat er staat uit en noteer of de boel vast blijft lopen. Als je alle stappen uitvoert weet je aan het einde zeker welk onderdeel (of welke software) de oorzaak is en hoef je nog slechts die te vervangen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Waarschijnlijk is 1 van de geheugen modules defect.
Ik zou een memtest draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin inderdaad eerst eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Je kunt altijd even een reinstall doen van je systeem om uit te sluiten of het in de software of in de hardware ligt. Dan kun je een stuk gerichter gaan troubleshooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boney bob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-01-2021
Ik heb mijn acer m7720 daar ook opgehaalt en mijne doet het perfect.
misschien contact opnemen met paradigit, ze hebben volgensmij een hele goede klantenservice.
trouwens ik heb hem opengeschroefd en er zit een 750 watt voeding in ;)

veel succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Ik zou ook even terug gaan naar de paradigit. Prima service bij problemen en zo hoef je niet allerlei handelingen te verrichten die mogelijk de garantie kunnen aantasten ;)

(even memtest86+ draaien kan echter geen kwaad, kun je meteen aangeven waar het probleem zit)
Pagina: 1