Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdrach

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen een nieuwe laptop met Vista erop. Werkt allemaal prima. Alleen nu wil ik mijn mail van uit Outlook Express van m'n oude laptop met WinXP kopieren naar m'n nieuwe laptop met Vista. Ik krijg dit op geen enkele manier voor elkaar.

Als ik op m'n oude laptop mijn mail wil exporteren geeft hij de melding:

"Kan niet exporteren. Fout tijdens het initialiseren van MAPI''

Na wat zoekwerk heb ik het geprobeerd te fixen maar dit is mijn niet gelukt. Toen kwam ik wel achter het programma 'Easy File Transfer'. Het exporteren van mijn mail lukt daarmee wel. Echter stuit ik dan op een ander probleem.

Op mijn nieuwe laptop kan ik Easy File Transfer niet installeren omdat hij na het uitvoeren van 'tfrcable_x86.exe' (Easy File Transer) met de volgende melding komt:

"Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken"

Ook hiernaar heb ik flink gezocht maar dit is allemaal op niks uitgelopen. Ik heb mijn virusscanner uitgezet, IRPStackSize verhoogt. Ik heb nog genoeg ruimte overal. Ik heb volledige rechten. Ik heb het programma opnieuw gedownload en hij blijft de melding maar geven..

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Een andere oplossing om mijn mail van XP naar Vista te krijgen is ook prima :)

Alvast supertnx!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Rechtsklik, uitvoeren als Administrator?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas.. zelfde error.

Verwijderd

Topicstarter
Oke tis gelukt met een beetje een omweg :)

- Office Outlook installen op de oude laptop
- Mail laten importeren van Outlook Express
- Backup maken in Office Ourtlook als .pst bestand
- Office Outlook op nieuwe laptop installen
- .pst bestand importeren
- Windows Mail berichten laten importeren van Office Outlook (of gewoon Office Outlook gebruiken)

Bedankt.