Op dit moment heb ik een serieus probleem met het resolven van sommige domeinen op mijn Linux bak. Bijvoorbeeld telnet resolvet naar mijn eigen domein, door achter de aanvraag mijn eigen domein te plakken:
Het upgraden lukt ook niet, zelfde probleem:
Het probleem staat ook hier omschreven, maar ook daar is geen oorzaak gevonden.
De zaken die mij werden aangeraden heb ik opgevolgd.
Het lijkt er dus in eerste instantie op dat Bind stuk is, deze heb ik echter gepurged, zonder resultaat. Verder heb ik een VM met een schone Lenny gemaakt, deze doet echter hetzelfde!
Verder heb ik mijn router FD gereset, en een andere router/ander IP geprobeerd, ik blijf het probleem houden.
Wie o wie herkent dit probleem, en kan me helpen?
Ik heb overigens Telfort internet.
# telnet mail.home.nl 110 Trying ::ffff:(mijn wan ip)... Connected to mail.home.nl.vincentius.net. Escape character is '^]'. +OK Hello there. quit +OK Better luck next time. Connection closed by foreign host.
Het upgraden lukt ook niet, zelfde probleem:
Err http://security.debian.org lenny/updates/main Packages 404 Not Found [IP: ::ffff:(mijn wan ip) 80]
Het probleem staat ook hier omschreven, maar ook daar is geen oorzaak gevonden.
De zaken die mij werden aangeraden heb ik opgevolgd.
Het lijkt er dus in eerste instantie op dat Bind stuk is, deze heb ik echter gepurged, zonder resultaat. Verder heb ik een VM met een schone Lenny gemaakt, deze doet echter hetzelfde!
Verder heb ik mijn router FD gereset, en een andere router/ander IP geprobeerd, ik blijf het probleem houden.
Wie o wie herkent dit probleem, en kan me helpen?
Ik heb overigens Telfort internet.