• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:25
n

[ Voor 101% gewijzigd door weebeast op 25-09-2011 13:01 ]

Verwijderd

Het eerste dat je moet doen is overal lol weghalen!

Je hebt dus een betaling gedaan met paypal, maar het product/ dienst is niet geleverd en je hebt niet de uiteindelijke betaling laten storneren, maar de betaling van jouw bank naar paypal laten storneren?

Als dat inderdaad waar is dan denk ik dat het niet de bedoeling is dat je op die manier werkt. Aan de andere kant is het wel een goede manier om PP onder druk te zetten om je klacht in behandeling te nemen! Kijk even wat er in de aparte mail staat.

De actie die je nu moet ondernemen is een klachtenprocedure bij PP starten wegens het niet leveren van diensten door de partij van wie je een server huurde. De klacht op het forum moet je pas verwijderen als jouw probleem is verholpen!

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04-2025
EDIT: nvm ;).

[ Voor 98% gewijzigd door Shinigami op 25-03-2009 21:39 ]

• weebeast
n

[ Voor 99% gewijzigd door weebeast op 25-09-2011 13:02 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:21

MsG

Forumzwerver

In feite staat paypal nu ook buiten deze zaak ja, je hebt een dienst gekocht via paypal wat gelukt is, waarna paypal zegt dat de claimprocedure niet geld voor diensten. Dan maak je paypal tot schuldige als je het terug laat storten via de bank, waardoor ze jou dit negatieve saldo weer geven.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• weebeast
Ja dat klopt maar ik dacht eerst dat als ik het via de bank terugkreeg dat ze het dan automatisch van de ontvanger zouden afschrijven

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:21

MsG

Forumzwerver

Nee dat zou wel heel makkelijk zijn om iets terug te vorderen. Je koopt een product op eBay en vervolgens terug laten claimen via de bank. Het is nu gewoon een kwestie van tussen jou en de gameserver het geschil op te lossen. Paypal staat hier min of meer buiten, ik zou het als ik jou was ook gewoon even fixen met paypal zodat je daar in ieder geval niet negatief op staat.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-01 11:18
weebeast schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:24:
Ja dat klopt maar ik dacht eerst dat als ik het via de bank terugkreeg dat ze het dan automatisch van de ontvanger zouden afschrijven
Dat zou wel mooi zijn, vind je niet? ;)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
paypal is een bemiddelaar in de transactie. Paypal heeft zijn werk gedaan en heeft er niks meer mee te maken.
Een claim gaat niet op voor diensten.
Je hebt nu dus ten onrechte het geld van paypal teruggeboekt die nu opdraait voor jou conflict.
Niet netjes imo.
oftewel, geeft paypal gewoon die 14 euro terug, en als je er dan met de verkoper niet uit kan komen, jammer dan, dat is jouw probleem en dat van die verkoper, maar niet van paypal.

Verwijderd

Het is veertien (!) euro, waar hebben we het over? Natuurlijk wil je je recht halen, maar je eigen tijd (ook al ben je een, waarschijnlijk jonge, particulier) is ook iets waard. Ik zou het terugstorten op Paypal en laten zitten. Er zijn belangrijker dingen om je druk over te maken.

• weebeast
n

[ Voor 95% gewijzigd door weebeast op 25-09-2011 13:02 ]

Verwijderd

weebeast schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:47:
Heb het geld gestort naar paypal hehe ;)
offtopic:
Even tussendoor, Hoe oud ben je? Als ik je post lees denk ik aan 14-15 jaar, lol, rolfmao, wtfbbq!

Buiten het feit om dat het zeer onbeschoft is om zomaar je betaling terug te laten storneren had je even contact kunnen opnemen met dit bedrijf via een telefoonnummer. Dan had je telefonisch direct te horen gekregen waar dit probleem door kwam en konden ze het voor je oplossen. Nu heb je indirect paypal aansprakelijk gezet voor jullie conflict, terwijl paypal er totaal niets mee van doen heeft. Het zelfde dat je de rabobank verantwoordelijk houd voor het misgaan van een internetaankoop omdat je een verkeerd banknummer invult.

/me ergert zich aan mensen die klakkeloos storneren

Laatst had mijn sportschool 2 maandtermijnen afgeschreven, netjes voor gebeld en zodoende opgelost. Natuurlijk had ik direct kunnen storneren, maar dat moet je gebruiken als redmiddel, niet als constant iets.
Pagina: 1